Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jøsses. Men bilen står ikke der altså? (ref annen tråd). Hadde jo vært moro å fått sett den. :)

hehe... bilen har gått i larvik siden den ble ferdig den, men nå har jeg ferie så jeg er litt rundt og farter, men var i larvik senest i går! ;) hvor holder du til gunnar?

Skrevet

jaja...hva kan man si om denne bilen...

Strever med å finne noe konstruktivt..

Vel, du har en ok motor... bilen din ER virkelig en M3 og ikke en 318 slik alle i hele verden kommer til å tro når de ser den. Det er jo litt morsomt da..

Skrevet
hehe... bilen har gått i larvik siden den ble ferdig den, men nå har jeg ferie så jeg er litt rundt og farter, men var i larvik senest i går! ;) hvor holder du til gunnar?

Skoppum.. ikke langt fra E18, rett etter den går fra fire til to felt v/ Horten.

Skrevet

Du ba om tilbake mld, så jeg tar deg på ordet!

:o

Dette er ikke min smak, har selv hatt E36 cab og syns den er pen som "normal" egentlig.

Men skjønner at noen vil dra den lenger når "alle" kjører rundt med M3 skjørter både her og der.

:?

Det jeg ikke likte var fargen, vinga bak, felgene.

Det jeg likte var helheten i bygget ditt, jeg syns du har gjort en bra jobb med prosjeketet ditt, du har villet ha masse oppmerksomhet med det, og det klarer du!

Smaken er jo som baken, kult at noen vil gjøre noe annerledes enn alle andre!

Så jeg håper bare du har kost deg med cab'en iår...

For jeg må si, ikke har jeg hatt båt iår, ei heller cab, og det har vært idiotisk!!!!!!!!!!!

For en nydelig sommer... så, noen som har lyst på en E90?

8)

Skrevet

For det første, passer nicket ditt til den type bil du kjører i motsetning til han andre med nesten likt nick ;)

Bilen....vel, jeg hadde ikke valgt slik voldsom styling. En M3 bør holdes tilnærmet original synes jeg, da M3 er en sjelden bil, iaf cabbene.

Men det er bare å konstatere at folk har ekstrem ulik smak. En ekte BMW entusiast ville nok ikke gjort noe slikt som det her. Selv synes jeg alt på denne bilen er feil, i mine øyne, bortsett fra motoren :)

Skrevet
For det første, passer nicket ditt til den type bil du kjører i motsetning til han andre med nesten likt nick ;)

Bilen....vel, jeg hadde ikke valgt slik voldsom styling. En M3 bør holdes tilnærmet original synes jeg, da M3 er en sjelden bil, iaf cabbene.

Men det er bare å konstatere at folk har ekstrem ulik smak. En ekte BMW entusiast ville nok ikke gjort noe slikt som det her. Selv synes jeg alt på denne bilen er feil, i mine øyne, bortsett fra motoren :)

Alle trenger ikke å ha tilnærmet lik bil uansett hvor mye entusiast man er.

Syns det blir litt ensformig med mye like biler.

Samme med alle E36 med M3 front, e veldig pent, men går ann å velge noe annet når så mange har det fra før [-o<

Skrevet
Samme med alle E36 med M3 front, e veldig pent, men går ann å velge noe annet når så mange har det fra før [-o<

Så hvis alle har pene, sexy damer, så skal en velge en kvisete herpes hore istedet, bare for å skille seg ut? :wink:

Skrevet

Så hvis alle har pene, sexy damer, så skal en velge en kvisete herpes hore istedet, bare for å skille seg ut? :wink:

Hehe :lol: Godt sakt :D

Skrevet

HERREGUD for en sammenligning!!!! at det går ann...

Nå var det faktisk snakk om bil, IKKE damer #-o

Skrevet

Ha ha, BK har de beste sammenligningene :lol: .

Ser meget gjennomført ut denne M3'n, men ikke min smak den stylingen :P .

Skrevet

hehe... nå har jeg og sagt før at jeg elsker virkelig det originale M-designet, men jeg liker dårlig at alt fra 316-m3 skal ha det! e36 mangler identitet, noe både e30 m3 og e46 m3 har! i form av breie skjermer o.l., da gjør det ingenting om folk setter på m-fangere og diverse, for det skal bygges litt mer om man skal få til å kopiere en m3, men på e36 er det bare fangere, lister og skjørt som skal til, og tadaa har man en m3(wannabe)! hadde jeg hatt e30 eller e46 hadde jeg aldri ALDRI tuklet med designet som jeg har gjort her, men mulig jeg mangler respekten for M3-looken på e36, når det er det samme på alle! (dette vet jeg at jeg har mange som er enige i)

ANYWHO!! jeg liker dårlig at det gang på gang skal settes spørsmål på om jeg er en "ekte entusiast" som flere har nevnt i denne tråden, dette har ingenting med sammenhengen å gjøre, at man er BMW-entusiast har ingenting med om man MÅ holde bilen sin så original som overhodet mulig som noen av originalpolitiene her tror! en entusiast er vel heller en som virkelig liker det nevnte merket, og heller vil eie, og kjøre det over noe annet, uavhengig av andre folks meninger! jeg ser på meg selv som en BMW-entusiast simpelthen pga at jeg holder BMW et hakk foran alle andre, uansett merke! jeg mener at BMW har en eller annen modell som kan overgå de fleste, uavhengig om hva de andre merkene kommer med!! ta erkekonkurenten til BMW da, AUDA, de lanserte sin nye S4 med 4,2 liter V8'er, og det berømte quattro-systemet sitt, dette skulle være den ultimate M3-killer, men akk, tross en liter større slagvolum, osv osv osv, er M3 e46 overlegen (kanskje bortsett fra slaps og snø, men da BØR m3'n stå trygt i garasjen uansett)! vi kan og dra paralleller til alle de andre merkene i samme størrelser og prisklasser som BMW-sine, ta en mellomstor personbil med f.eks 2 liters maskineri, er det noen man kan påstå overgår en 320 fra samme årstall? og deretter kan man jo bare dra de samme paralellene til golf-klassen (1-serien) stor personbil (5-serien) luksussedaner (7 serien) SUV-klassen (x serien) roadstere (z-serien) osv... det er nok mange som vil si at den og den og den er bedre osv, DERE er ikke entusiaster, jeg står for det jeg sier her, derfor ser jeg på meg selv som entusiast! ferdig med den saken!

når det er sagt, jeg merker at jeg liker mer og mer å kjøre rundt i denne, det er gøy når folk fikler frem mobilen sin og skal ta bilder i det jeg passerer de på motorveien, når folk faktisk går bort for å se på bilen når de egentlig bare skulle fylle bensin o.l. eller alle de utallige som tar seg tiden til å prate og er nyskjerrige... jeg bygde bilen sånn fordi jeg likte designet, og oppmerksonhet, og jeg mener at jeg kom i mål! :)

og igjen alle sammen, takk for all responsen, håper det bøtter inn mer!

er det forresten ingen her som har sett den? den har jo gått i trafikk larvik,sandefjord,skjetten,strømmen,nesodden,lillestrøm,hamar,elverum,bærum,og e6-e18 mellom alle disse stedene konstant i flere uker nå! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...