andreas87 Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Jaja daniel, det er jo ikke så mye du får gjort da med tanke på at du er opptatt med og stå 12 timer stille om dagen i militærklær men men jeg har vært i militæret jeg også, du vet jo ossen det gikk. Ja nå har det kommet en ny m3 inn i gjengen, hva skal vi gjøre med den da tru? Det er jo en e30 da, så spørs om jeg slipper deg løs med verktøyet ditt på den hehehe Kos deg da så snakkes vi (skal sende bilder av bilen min jeg) Andreas
M3cabriolet Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Jaja daniel, det er jo ikke så mye du får gjort da med tanke på at du er opptatt med og stå 12 timer stille om dagen i militærklær men men jeg har vært i militæret jeg også, du vet jo ossen det gikk.Ja nå har det kommet en ny m3 inn i gjengen, hva skal vi gjøre med den da tru? Det er jo en e30 da, så spørs om jeg slipper deg løs med verktøyet ditt på den hehehe Kos deg da så snakkes vi (skal sende bilder av bilen min jeg) Andreas hehehe... jeg er nok dimma skjønner du, så bilen blir ferdig! bar si ifra du så skal jeg nok få herja litt med bilen din og! bare fantasien din setter grenser!
M3cabriolet Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 da er bilen ferdig, (igjen) og klar for motorfestivalen! harveldig veldig lyst til å legge ut bilder av den, men har fått forbud av sponsor om å bruke bilen og/eller publisere bilder av den før motorfestivalen. tro meg, det er ikke lett! tenk å bruke den gamle passaten et par uker til da!! håper det er mange herifra som kommer å titter, bare lakken alene koster 80 laken! skal legge ut bilder fra byggingen etter festivalen!
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Jøss, har du bygd om igjen? Er den totalt forandret da jeg så bilen i rundkjøringen ved Solheim i 2006 en eller annen gang? Hadde tenkt til å ta meg en tur til motorfestivalen den første dagen og får vel ta en ekstra titt på din..
M3cabriolet Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 Jøss, har du bygd om igjen? Er den totalt forandret da jeg så bilen i rundkjøringen ved Solheim i 2006 en eller annen gang? Hadde tenkt til å ta meg en tur til motorfestivalen den første dagen og får vel ta en ekstra titt på din.. hehehe... ja ikke så voldsom ombygging i år heldigvis, men har vært en del modifiseringer, pluss lakken da. også er det gjort en del ting som ikke synes, som justerbart understell osv. håper du tar en titt!
Robin_Isak Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Syns bilen din ble rå jeg Originalpolitiet setter ikke pris på alt arbeidet som ligger bak, for min egen del syns jeg bilen så meget pen ut...
M3cabriolet Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Likner den på BMW igjen? den har da alltid sett ut som en bmw.
M3cabriolet Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Syns bilen din ble rå jeg Originalpolitiet setter ikke pris på alt arbeidet som ligger bak, for min egen del syns jeg bilen så meget pen ut... takk for det! og en gledelig nyhet til originalpolitiet: vingen min blir der å år og!!
M3cabriolet Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 da er motorfestivalen over, mulig noen her var der. skal legge ut bilder av byggingen og resultatet litt senere!
-Anders- Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Så bilen din i dag! Stilig lakk da, men syns du må få på noen sintere felger gitt
Gunnar Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Det ligger et bilde av den under Happenings -> Vårmønstring/Motorfestivalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå