Gå til innhold

e36 M3 cabriolet prosjekt! FERDIG! SOLGT!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel komme med en mening her jeg også ;) Jeg synes det er kult med biler som skiller seg ut, drittkjedelig viss alle skal ha den samme stylingen, da blir det jo ikke noe spennende å se på på Gatebil lenger som Gunnar sier! Er også fan av litt sånn `jåleri`som noen kaller det, til en viss grad... stupebretta likte jeg ikke, men dekalene var råe ;)

Fikk ikke sett bilen bakfra, tipper på at det er noe Lexus lignende der?? :P heheh, men uansett, skal bli gøy å se hva du får til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får si meningen min også da. greit å måtte skille seg ut, men på en pen måte. bilen var at for overstylet etter min smak. stupebrettene hadde jeg fjernet så for som fy! samme med spoiler og decaler.

jeg ville nok heller hatt en pen og ordentlig bil med litt lyd i, enn en bil som ikke er pen, og høy dritt musikk. selv om det kanskje er litt populært med sistnevnte på gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så FORBANNA kjedelig det hadde vært på Gatebil og andre bilutstillinger/biltreff om alle BMWer var standardbiler med M-tech senking, M-fangere og M-speiler. Selv om originalt er pent, så kunne man ikke funnet noe mer kjedelig å dra på treff for å se på. Alle har jo sett det en million ganger før. Det er mangfoldet, og da spesielt de ekstreme (som langt fra trenger å være pene for å være spennende) som gjør det moro å se på.

Må nesten si meg enig med det! Men som sagt ok med styling, men de fleste som styler BMW går jo alltid for langt, det er forskjell på å barbere seg og kutte av seg hodet! :D

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja, nå begynner det å komme meninger som likner mine planer! som sagt skal de "stupebretta" av, og byttes ut med den leppa som originalt skal stå på denne fangeren! bak er det lexus ja, selvfølgelig! :) Og det er mye meninger om den vingen, på siste rudskogen ble jeg spurt om jeg skulle ut å fly! hehehe... den får stå der, men passer den ikke med breddingene, blir den vel solgt til en fur med japse tenker jeg! dekalene skal av, og det skal på nye i litt samme stil, men ikke så voldsomme... og gunnar: det du sier er så sant, så sant! jeg har selv vært på gatebil med e36 cab med full m3-optikk, og det var ikke en eneste som gadd å se to ganger på den! denne skal legges merke til på diverse treff rundt om i landet, men noen premie på bmwccn-treffa blir det neppe! der blir det heller slakting! hihi... må bare si det igjen: jeg er veldig fornøyd med responsen på denne tråden! mer, mer MER!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Jaja skal du kjøre bil eller sitte i Gran tursimo sin verden å late som du kjører m3?? :P Det er som nevnt slik de gjør i USA gjør alt annet i bilen en å kjøre bil! :wink:

Patrick B

ps2'en er beragnet mer på at andre kan kose seg med den når de sitter på, og hvis jeg sitter å venter på no... i tillegg er biln en dels show-bil, og igjen: skal man sitte å se på fast and the furious eller skal man kjøre fast and the furious? hehe... er like nødvendig som å ha dvd spiller eller tv i bilen vet du! :D

Er kanon greit å ha tomat/tv/dvd når du står kubb i kø. Har sett fler filmer i bilen enn hjemme i divaen. Bare synd at enkelte klåfingrede jævler ikke ser forksjell på mitt og ditt(ble frastjålet alt, to ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med prosjektet? kommet videre?. skulle gjerne likt å sett bilder :)

bilder kommer, men det er ikke skjedd stort enda... venter stadig på skjermene som er på vei... (måtte lages på bestilling) og jeg vil ikke begynne å plukke bilen i biter før jeg har de dela jeg trenger... men jeg kan da slenge ut noen bilder av dela jeg har fått om det er stemning for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...