M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Skrevet Januar 10, 2006 ser heftig ut! ikke for mye gull å glitter nå! så blir det så bra så ha droppa neon og chromedekor! bmwdude: desverre, er ikke carbonpanser, og jeg vet ikke om noe heller! har egentlig ikke sansen for carbondeler jeg!
mAZE Skrevet Januar 10, 2006 Skrevet Januar 10, 2006 Blir bra det der.. Veldig "simpelt" opplegg da. Bare setter utpå org skjermene? Er jo genialt og ganske "enkelt".. Kunne godt ha tenkt meg det samme, men det var vel ikke å få ta i til compact dessverre.. Blir litt rart med bare framskjermer liksom.
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Skrevet Januar 10, 2006 framskjermene er hele, men bakskjerma er montert utenpå ja! tror det skal godt gjøres å få tak i til compact, men alt kan tilpasses! hehe
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 Se der jeg M3cabriolet! Gleder meg til å følge utviklinga på bilen, for nå liker jeg den.. kjør bredding og en tøff fanger foran/bak og fjern den stoore spoileren.
M3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Skrevet Januar 15, 2006 hehe... jeg venta på respons fra deg ole!
M3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Skrevet Januar 15, 2006 da er litt chromedetaljer og den nye girkula montert! det så sånn ut:
John H Skrevet Januar 15, 2006 Skrevet Januar 15, 2006 Dette blir dritrått! Blir tøfft å se videre nå
Scirre Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 hehe, jeg henger meg vel i grunn på resten og er enig i at m3'n bør være clean, men syns det er morsomt med noen overkill biler også morro at folk tørr, og det vekker jo oppsikt på både godt og vondt stå på! og lykke til
-fek- Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 personle liker eg bilane md litt meir "orginal-look", det synst vertfall eg Det der blir litt for mykje for min del, kunne ha blitt ein råå bil om diverse crom, stupebrett og dekaler var tatt bort
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Skrevet Januar 16, 2006 personle liker eg bilane md litt meir "orginal-look", det synst vertfall eg Det der blir litt for mykje for min del, kunne ha blitt ein råå bil om diverse crom, stupebrett og dekaler var tatt bort da trur jeg du vil like den etterhvert jeg!
erlend_p Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Ser ut som at det kan\vil bli en rå bil dette Tror ikke jeg vil vite prisen på breddingen Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Den chrome-listen til bagasje-lokket, hvor har du fått tak i den? Har leitet litt, men finner den ikke noe sted.
bmwdude Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Ser ut som at det kan\vil bli en rå bil dette Tror ikke jeg vil vite prisen på breddingen Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Den chrome-listen til bagasje-lokket, hvor har du fått tak i den? Har leitet litt, men finner den ikke noe sted. Gå inn på denne siden så finner du chrome lister til bagasje lokk.... http://norway.schmiedmann.com/index2.htm
Morten318 Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Må si jeg er en av mange som ikke likte den bilen før utseende messig, men gleder meg til å se et ferdig resultat her.. Stå på!
Håvard ///M3 Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Gamle utseende vil jeg ikke komentere engang.. Virker som det kanskje blir litt bedre nå..kanskje...... synd det er cab..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå