Gå til innhold

Splittere på!

Share

Anbefalte innlegg

Hva blir det neste? Flammelakkering? :lol:

Ja, du hva koster det? :lol:

Nei, må nesten være nok for en stund nå. Det vil si, flere powerflex-foringer skal jo på og jeg venter på klare sideblinkere samt nye baklys. De rød/hvite jeg har bak er litt på fylla. :roll:

...må svelge ein kamel eller to av og til...hehe.

Flott dette her hagenisse.(likar best bilen med dei blaneke blinklysa...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestilte hos http://www.maxvelocity.net. Kom på rundt 750,- tror jeg, men har blitt endel dyrere nå. Uansett billigere enn de orginale gt-greiene.

Som sagt så tok det jo 4 måneder fra jeg bestilte til jeg fikk noe, men i følge selger er dette fjerde settet han har sendt. Så da har 3 stk blitt borte i posten... vet ikke helt om jeg skal tro på det, men det er jo samme nå uansett.

Fulgte med noen skruer og noen gummiskiver, så jeg byttet bare ut noen av skruene som den lille leppa allerede var festet med. Hvilket betyr at det tar omtrent 5 minutter å ta de av. Hvordan det blir til vinteren kan jo bli spennende.. :) men er jo flere her med langt lavere front enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen din mer nå jeg, liker ikke så godt oransje blinkelys, men syns originale hvite blinkers best! Men da jeg så på bilen din den lista..Sånn skal jeg kjøpe, hvor var det du bestilte fra snakket noe om pris på 600kr også?? (snakker om selve lista ikke splitterne) :wink:

mvh

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si jeg savner Alpinaene litt!

Disse vasker jeg på 2 minutter, så jeg savner absolutt ikke alpinaene ;)

Stemmer stemmer, var det en slik plastikkant på dine blinklys ?

Er akkurat likt som på de orginale, to "skinner" som dyttes inn i hovedlykta og en liten pinne i bakkant. Jeg kan fint justere hovedlyktene mine slik at det blir over en 1cm glippe både under, over og vedsiden, men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si jeg savner Alpinaene litt!

Disse vasker jeg på 2 minutter, så jeg savner absolutt ikke alpinaene ;)

Stemmer stemmer, var det en slik plastikkant på dine blinklys ?

Er akkurat likt som på de orginale, to "skinner" som dyttes inn i hovedlykta og en liten pinne i bakkant. Jeg kan fint justere hovedlyktene mine slik at det blir over en 1cm glippe både under, over og vedsiden, men :lol:

Skjønner godt hva du mener, men ringte til gs nå å de sa at de hadde mottat en del blinklys av denne typen som hadde blitt feilprodusert, sender de i morgen og håper jeg får riktige denne gangen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...