Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært å innspisert bilen nå,ikke noen store skader men flere mindre skader/riper,kantkjørt felg,grisete inne i bilen og de har røyket i den :cry:

De har tydeligvis prøvd å endre reg.nr med lakkstiften jeg hadde i hanskerommet+ved hjelp av tipex :?: Bilen er forøvrig kjørt ca. 100 mil.

Vanskelig å si med det tekniske på bilen.

Det lå også et nr av Motorbørsen der,så VÆR PÅ VAKT. :shock:

Regner med at de har brukt det for å se etter andre biler og stjele :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å innspisert bilen nå,ikke noen store skader men flere mindre skader/riper,kantkjørt felg,grisete inne i bilen og de har røyket i den :cry:

De har tydeligvis prøvd å endre reg.nr med lakkstiften jeg hadde i hanskerommet+ved hjelp av tipex :?: Bilen er forøvrig kjørt ca. 100 mil.

Vanskelig å si med det tekniske på bilen.

Det lå også et nr av Motorbørsen der,så VÆR PÅ VAKT. :shock:

Regner med at de har brukt det for å se etter andre biler og stjele :twisted:

Hørt noe fra forsikringsselskapet da? Du bør vel slippe å koste rep. av slike ting selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje lest hele hendelsesforløpet før nå og dette er jo HELT utrolig!! Kjetil Sømme fortjener en kjemperos likeså gjør R andersen..kjempebra jobba, dette viser virkelig hvilket flott forum vi har her..Gratulerer nok en gang med bilen tilbake..når tror du at du får den igjen i egne hender da Joar? Håper virkelig at alt er vel med bilen for den er kanonfin.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven ja det var jaggu fantastisk.. :) Ble litt av en spenningstråd det her, og det gikk jo bra til slutt også. (Bilen er ihvertfall på plass) Synd med riper og slikt, men forsikringa dekker jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje lest hele hendelsesforløpet før nå og dette er jo HELT utrolig!! Kjetil Sømme fortjener en kjemperos likeså gjør R andersen..kjempebra jobba, dette viser virkelig hvilket flott forum vi har her..Gratulerer nok en gang med bilen tilbake..når tror du at du får den igjen i egne hender da Joar? Håper virkelig at alt er vel med bilen for den er kanonfin.. :)

Ja, R.Andersen og spesielt K.Sømme fortjener all ros de kan få. :clap::bmw:

K.Sømme ofret nesten sin egen bil da tyvene ble pågrepet pga min begynte å rulle bakover mot hans bil.Heldigvis var det en våken politimann som kastet seg inn å fikk dratt i brekket :)

Bilen min står nå hoss en BMW-forhandler å venter på takst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg skriver noe innlegg her, men følger med hver dag for det :wink:

Vil bare henge meg på gjengen her og berømme medlemmene her for deres kjempe innsats :applause: , og gratulere Joar at du fikk tilbake bilen din :D

Håper tjuvraddene får skikkelig straff og blir fengslet lang tid for kidnappelsen :twisted:

Har en nær slektning som jobber i Oslo kretsfengsel som sikkert kan gi vedkommende ekstra straff :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...