TheEdge Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 skal senke bilen min, hva anbefaler dere at jeg senker den? 40/40 eller? og hvilken fjærer skal jeg kjøpe som er brukbare og ikke ALT for dyre? på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Jeg for min del anbefaler 60/40. Det hadde jeg på min ex', synes det er penest! Jeg hadde apex senkesett med dempere, og synes det var bra. Ålreit pris også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Og et APEX sett fra GS koster jo ikke allverden med dempere... snaue 5k for et sett med dempere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Valget mitt hadde nok stått mellom disse: 60/40, 50/30 og 55/35. Personlig tror jeg at valget mitt helt til slutt ville blitt 55/35. Vet Schmiedmann selger 55/40 fjærer til litt under 2000 kr. Kanskje for dyrt? Ellers kan du høre med GS/OS bildeler da på Apex fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 hva skal du bruke bilen til? cruise eller kjøre litt bane? anbefaler eibach, h&r og bilstein. hva er dyrt for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 H&R 40/15 er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Hold deg ihvertfall langt unna jamex!! Det er billige å dårlige senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 eyecandy racing har svinbillige justerbare sett, da får du høyden du selv vil.. vet ikke kvaliteten på de men... tror de er ok for "nybegynnere" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 hva skal du bruke bilen til? cruise eller kjøre litt bane?anbefaler eibach, h&r og bilstein. hva er dyrt for deg? blir vel neppe noe banekjøring på meg..hehe, men bilstein lager vel ikke fjærer? eller.. var inne på gsbildeler.no og såg, fant senkefjærer der... men det stod ikke hvilket merke det var..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 M-Tech (og Alpina)...15/15 på E36 er helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 M-Tech (og Alpina)...15/15 på E36 er helt fint Gi deg'a. Da ser den alt for høy ut. Og Alpina kler ikke e36. Her er et veldig gammelt bilde av min, rimelig høy foran gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 eyecandy racing har svinbillige justerbare sett, da får du høyden du selv vil.. vet ikke kvaliteten på de men... tror de er ok for "nybegynnere" De er selvfølgelig ikke av samme kvalitet som for eksempel bilstein, men det er store justeringsmuligheter på høyden(ca 15cm) og i forhold til den prisen man betaler(5000kr) så kan man slite ut en del slike sett før man er oppe i samme prisen som man betaler for såkalte merkesenkesett.. De er eloksyderte og er relativt motsandsdyktige mot rust osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg er enig med Hagenisse. E36 (coupe) er slett ikke det karosseriet som kler Alpina best. Jeg sier derimot ikke at det er stygt! Og 15/15 er for pinglete senking, da kan en like godt kjøre med originalt understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 var inne på gsbildeler.no og såg, fant senkefjærer der... men det stod ikke hvilket merke det var..hehe Mener de har Apex, hvis de da ikke har flere merker. Var det jeg kjøpte der til min E36. Jeg er enig med Hagenisse. E36 (coupe) er slett ikke det karosseriet som kler Alpina best. Jeg sier derimot ikke at det er stygt! Og 15/15 er for pinglete senking, da kan en like godt kjøre med originalt understell! Ja jeg hadde aldri gidda jobben med å senke bilen min 15/15! Hadde heller ikke gidda å betalt for det. En som ikke "kjenner" bilen godt, vil jo ikke engang se det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg ville senket 60/40 eller 40/40. Husk at hvis bilen har gamle støtdempere og fjærer kan de ha seget litt, da vil du ikke se 15/15 senking. Jeg ble litt skuffet på resultatet av mitt 40/40 sett, trodde det ville "senke" mer enn det gjorde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå