Mr_Tran Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 det sitter ikke bare en skrue. en i aske bege bak og en en varsel lys bryter. ta opp skinnet rundt girkule også dytte den bryter ned ifra opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 ja hele midtkonsollen og armlenern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Jeg var hos bmw idag og hørte.. Jeg hadde visst kjøpt til coupe og ikke til sedan... og det skal være forskjell på de to. Så nå er det bare å selge den. ahhahahahahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for? Den kan kjøpes hos BMW og bl.a Schmiedmann for ca. 450,- kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for? Den kan kjøpes hos BMW og bl.a Schmiedmann for ca. 450,- kroner. Ahh..akkurat slik som i gamlebilen Er det bare å ta ut kasettholderen og sett den der rett i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Sn|per; ...Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 ja det har jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå