Gå til innhold

BMW solgt, finnes like bra forum for VAG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem i BMWCCN, VACN, og STCN (Saab Turbo CLub Norway). Jeg er bruker av en 7-8 forum, men personlig synes jeg BMW-forumene gir meg mest utbytte.

VACN er et betalingsforum. Eller man må betale medlemskapet før man får se forumene. De har bedre avtaler enn BMWCCN.

Skrevet
Jeg har solgt BMW'en, å bestilt en 2006 VW Touran, men kommer til å bli værende her på forumet.

Jeg prøvekjørte for et par uker siden en 2005 Touran 1,9 TDi Highline med Automat DSG og jeg var faktisk rimelig imponert over DSG kassen. Selv med kun 105 HK og 250 Nm (ved 1900 rpm) klarer den 1500 Kg tunge bilen 0-100 Km/t på 13,2 sekunder inkl. et blandet forbruk på kun 0,59 liter/mil. :D

Skrevet

Faren til dama mi har en slik VW. Arbeidsbil. Så har han en 530d 2005 mod også da, fikk tilslutt snakka litt vett i han. Hehe, kjøpte den nesten usett. Prøvekjørte først en 2004 med tv-navi osvosvosv, men så sa jeg når du først kjøper så nytt, kjøp nytt. Men, tilbake til VW. Denne har en V6 tdi 4motion. Samme motor som står i Passat. Automat seff. Og, må innrømme, er mektig imponert, både over kraft og kjøreegenskap!!

Skrevet

Det verste er egentlig at de faktisk er ganske pene. Har fått sansen for både Touareg og Touran. Den helt flunkende nye Passaten ('06?) er også ganske pen. Men er jo litt teit at det bare er en redesigna Audi A4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...