Gå til innhold

BMW solgt, finnes like bra forum for VAG?


venture2076
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har solgt BMW'en, å bestilt en 2006 VW Touran, men kommer til å bli værende her på forumet.

Jeg prøvekjørte for et par uker siden en 2005 Touran 1,9 TDi Highline med Automat DSG og jeg var faktisk rimelig imponert over DSG kassen. Selv med kun 105 HK og 250 Nm (ved 1900 rpm) klarer den 1500 Kg tunge bilen 0-100 Km/t på 13,2 sekunder inkl. et blandet forbruk på kun 0,59 liter/mil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra. hvilken motor? 2 liter diesel?

Denne...R4 bensinmotor, 1,4 liter, direkte innsprøytning, kompressor/turbo, 170 HK, 240 Nm mellom 1750-4500 rpm og et forbruk ved blandet kjøring på ca. 0,7 liter/mil (les: det samme som for en E46 316i med 115 HK). :wink:

http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyhed ... sp?id=4103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til dama mi har en slik VW. Arbeidsbil. Så har han en 530d 2005 mod også da, fikk tilslutt snakka litt vett i han. Hehe, kjøpte den nesten usett. Prøvekjørte først en 2004 med tv-navi osvosvosv, men så sa jeg når du først kjøper så nytt, kjøp nytt. Men, tilbake til VW. Denne har en V6 tdi 4motion. Samme motor som står i Passat. Automat seff. Og, må innrømme, er mektig imponert, både over kraft og kjøreegenskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...