bmw_123d Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 hei alle sammen. er ny her, også lurte jeg på hva dere synes om den nye minien.stiller dere den på lik linje med en vanlig bmw,eller er det en stygg andunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Liker den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 syns de er stilig jeg etter noe skikkelige felger etc. var en her inne til salgs som var dritrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Synes nå Mini Cooper S er temmelig tøff!! Motormessig så har jo Bmw hatt en finger med i spillet, så noen stygg andunge klarer ikke jeg å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Synes nå Mini Cooper S er temmelig tøff!! Motormessig så har jo Bmw hatt en finger med i spillet, så noen stygg andunge klarer ikke jeg å se!! er forøvrig en Chrysler/bmw motor dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mini'ene kan jo bli skikkelig så tøffe de..liker de eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mini Copper S Works er jo temmelig cool...210 HK ved 6950 rpm, 245 Nm ved 4000 rpm, 0-100 Km/t på 6,5 sekunder og en toppfart på 230 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Motoren som sitter i Mini cooper s`en er vel også blitt kåret til engine of the year award i sin klasse og mener jeg.. Er usikker på årstall, men mener kanskje det var i 2003 eller 2004. Correct me if im wrong:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mini er kuuul, så på Topgear at det hadde kommet en utgave med 275 hester, husker ikke hvem som trimma de til det, men da begynner det å bli ganske heftig i en liten Mini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mini er kuuul, så på Topgear at det hadde kommet en utgave med 275 hester, husker ikke hvem som trimma de til det, men da begynner det å bli ganske heftig i en liten Mini Kanskje for mye ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_123d Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 det er bra.min er helt orginal, men har lyst til å gjøre noe mer etter hvert. leste i Gomini at det var en som hadde instalert en m3 motor.den var sinnsyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Mini er kuuul, så på Topgear at det hadde kommet en utgave med 275 hester, husker ikke hvem som trimma de til det, men da begynner det å bli ganske heftig i en liten Mini Kanskje for mye ? ... Mye vill ha mer, og faen vill ha fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå