Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Lyset blir helt annerledes i de org lyktene synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 antiloop, tror kameraet ditt er bitt av cyan-basillen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Lyset blir helt annerledes i de org lyktene synes jeg Jezz. Det ser mye bedre ut i dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 antiloop, tror kameraet ditt er bitt av cyan-basillen.. Rettet!! Bilder uten basiller er lagt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ja, da er xenon kittet + angel eyes lyktene montert på Touringen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hmm. Det der så utrolig snodig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hmm. Det der så utrolig snodig ut Helt enig, E34 med In-Pro angeleyes (som har trillrunde ringer) BØR ha lyktelist, for å lage en "knekk" i ringens øverste del. Med slike ringer som går helt rundt, ser det ut som ei katte med for mye GHB innabords Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Nå har jo nye bmw'er hele angel eyes de og, så sånn sett er det jo greit. Men katte med for mye GHB innabords var ingen dårlig beskrivelse nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg visste det var noe jeg hadde glemt . Hadde akkurat justert ned lysa, så da ble lyktelista tatt av. Er enig i at en knekk på ringene gjør de kulere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nå har jo nye bmw'er hele angel eyes de og, så sånn sett er det jo greit. Men katte med for mye GHB innabords var ingen dårlig beskrivelse nei Er det ikke bare 1 serien som har helt runde ringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Synes jeg så det på e90 og? Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det stemmer det at E90 også har helt runde ringer. Kanskje Hella har vært forut for sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 E90 sine ringer går ikke helt rundt...Den ene ringen brytes i nedkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Er det for sent å bli med? Har en 1997 modell E-39 med original xenon med hella facelift-lykter. Kunne tenke med xenon i fjernlysene også! Hvilke pærer er det i fjernlysene på min bil? Leste i bruksanvisningen til bilen at det er HB3 men det er da originallyktene (Ikke facelift) Er det det samme på faceliftlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 E90 sine ringer går ikke helt rundt...Den ene ringen brytes i nedkant. Det er faktisk litt vanskelig å se om ringene går helt rundt eller ikke, men jeg tror de gjør det. Betraktningsvinkelen ser ut til å være avgjørende for om man ser hele ringen eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå