Gå til innhold

Strekke signalkabel igjennom dashbordet/konsollen?


 Share

Anbefalte innlegg

Skal strekke signalkabel bak til forsterkeren i e-36 coupe, men kommer faen ikke gjennom noen plass når jeg staker med streng... Noen gode tips? HASTER

Skru ned dekselt under rattet/taket på førarbrønnen, stikk strengen inn på venstre side i rommet fro stereoanlegget, og vips så skulle den vere på plass rundt rattstammen. ...resten er vel ei "gate" du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru ut hanskerommet, så kan du stappe hele handa opp til spillerhullet

er det ikje batrteri bak på denne?....i så fall er det på høgre sida at +'en går bak...då ville eg ha lagt signalkabelen på venstre side for å ungå støy....

Er i alle fall slik på E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ståltråd som jeg stakk opp til spilleren via et plastdeksel rett ved gulvet på passasjersida. Så "fisket jeg phonokabelen ned. Brukte over en time på dette, men det går an...

Hehe, en time?? Brukte 20 min på å strekke bak til baksetet. Skrudde ut dekslet under hanskerommet, førte kabelen inn der, for hånd(!!), øa den under listen langs dørene... Null problem. Tok da ut setene bak, og la den via rommet der skiposen egentlig skal ligge. (Fjernet plata samtidig).

Så ikke si at det tar en time å fiske ned phonokablen. :P da har du dårlig "agn"... :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du gjøre dette skikkelig så tar du ned deksler under rattet,panel foran høyttaler,ut med førersete,av med lista ved døra og ut med baksetet.da kommer du skikkelig til å stripse kabelen fast og legge den under teppet hele veien bak så den ligger skikkelig og ingen ser den.tar nok litt tid hvis du ikke har gjordt dette før,men er myye bedre enn å ligge å "fiske" i 20 minutter :wink: må være litt forsiktig når du slider av lista ved døra,den er lett å ødelegge(festene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar han ut setet har han muligheten til å legge den i den originale kabelgaten som går under setet...dette er den beste plassen å legge en signalkabel.ingen støy heller.for all del,det er helt greit å bare dytte den under teppet også,men jeg syns ikke det ble noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den originale kabelgaten finner man originale kabler. De leder spenning. Har man crappy signalkabler får man støy. Men for all del. Funker sikkert.

Men hvis man først har ute setet kan man jo legge kablene i midten. Det er den bese plassen. Ikke noe særlig med kabler, og lite sannsynlighet for støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...