Gå til innhold

Bytte ut original kassettspiller i E-46!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg skal ha en ny radio/spiller i min E46 eller kommende E90 blir det denne Blaupunkt Woodstock DAB 54 spilleren med bl.a DAB, FM, MB, LB, avspilling av MP3-filer fra MMC/SD-kort, displayfarve VarioColour (4096 farver) og nattdesign i VarioColour (16 farver) . :wink:

7644708310_15986.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har en slik Blaupunkt i sin E35 M520i. Vet ikke om den er helt identisk, men det er ihvertfall DAB, FM, CD, MMC og MP3 på den også. Han er ihvertfall godt fornøyd.

PS! Det er opptaksmulighet på den også, MMC.

PPS! Alle de farvene har ikke han bruk for, han er farveblind! :lol:

Hehehe...og E35 er "the missing link" mellom E34 og E39 ? :lol: ...og joda Woodstock DAB 54 har MMC/SD kortleser. Poenget med farvene er vel mest for å kunne få spilleren mest mulig lik bilens originale design. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er den evt? og får jeg med

alle koblinger som må brukes?

Jeg har jo alu lister i bilen min, så det vil jo

passe bedre da!

Åsbjørn

tlf 99647222

Den ble kjøpt 6. eller 7. mai... Du får med alle kablene som fulgte med cd spillern... kan få med en signalkabel viss du vil... Fant faktisk 4 signalkabler i bilen i dag :stupid: Tidligere eiere har visst ikke gidda å ta dem ut før salg og gjemt dem!! ... Ser ut som om det har vært anlegg i den før og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...og E35 er "the missing link" mellom E34 og E39 ? :lol:

:oops:kunne jeg forsøkt å ro meg i land med at det var en touring, og gitt intrykk av den bruken av karosserikoder ble tatt i bruk tidligere, men siden han har en sedan, og alle her vet jeg kan mer om BMW enn som så, så er det vel bare å innrømme at fingrene noen ganger går raskere over tastaturet enn det de burde ha gjort!

Ang din kommentar til farger så er jo det fornuftig, men akk så bortkastet på han. Husker for noen år siden, før fargeskjerm kom på mobiltelefoner. Jeg og han hadde Nokia med grønt lys, og en felles kamerat hadde Bosch, med oransj lys. Ifølge min fargeblinde kamerat så hadde alle 3 mobilene "displayfarget" lys! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...