Gå til innhold

Bytte ut original kassettspiller i E-46!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En som heter Kjetil Blom (mail: kblom@spray.no) annonserte i lengre tid på BMW CCNs Kjøp/Salg-forum med diverse originale spillere til BMW, også E46. Send en mail og spør om han fortsatt skaffer disse billig.

Ellers er jo svaret som alltid: GS / JO / OS Bildeler og BMW-forhandlerne har slikt, men det er dessverre dyrt!

OB-Frust: At det skal være så vanskelig å tenke seg til at delelageret har alt av deler for biler de siste 25-30 år+ ... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne er rare. De vil ha kasettspiller fordi de skal spille Ompa Ompa musikk i fra Tyrol og sånt, og det blir kun gitt ut på kasett... Derfor bare kasettspilleren i tyske biler...

Håpløst for oss som vil importere bilene etterpå, men det driter de i.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett inn nye Bluthooth til pioneer i min bil...med monteringssett....ser ikkje bra ut nei! BMW anlegget i E46 er vinkla front på, men det er ikkje "standaren" om du forstår.........

Eg har gjøymd orginalanlegget slik at dette kan monterast tilbake om bilen skulle selgast, og ein eventuell ny eigar er meir glad i look enn lyd....

Eg er glad i look, men med mange timar i bil der eg ser på vegen og ikkje på anlegget...ja så vert lyden viktigast....i alle fall pr. i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en original BMW kassettspiller/radio i min 2003 E46 318dT også, men den ble ganske hurtig skiftet ut med en BMW Business CD/radio...litt bedre, men egentlig ingen stor forbedring. Radio´en er imidlertid helt ok her i Danmark og i Tyskland så jeg har med tiden vennet meg til å høre mest på den. :roll: Noen som har erfaring med BMW SoundModul (delenummer 82830022099 for E46 Touring) ?

Soundmodul1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...