Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fatter ikke hva som er poenget med alle dekalene...fjern dem, og bruk andre farger som passer bedre sammen, så hadde bilen blitt løftet MANGE hakk :D

Skrevet

Bilen er dritrå den, har mange flere bilder av den på pc'en..fargen er rå spør du meg..når det begynner å bli mørkt så glitrer hele bilen :) tøft..og felgene : helt sjef! :)

Skrevet

Bilen hadde iallefall blitt råere viss man hadde tatt vekk de stygge enderørene (de var faktisk til å spy av) og spoileren på bakluka.

Får bare ikke de stygge enderøra ut av hodet... blah... Ser jo ut som skikkelig Thorsov vare.... ægggg

Skrevet
Ser ut som bilen har blitt bygget i hastverk. Dårlig passform, glipper her og der. Det er rett og slett FOR MYE rart på bilen..

Mine 0.02$

Hmm..tviler på at det er hastverksarbeide jeg ja..Sivert Rolf & Co vet hva de driver med.. Eneste glippet som jeg hadde reagert på er det mellom forskjermen og panseret..men det kommer av at panseret er påsveiset badlook og dermed fortsetter ørlite lenger fram og ned i forhold til originalt.. Har sett at det har blitt slik på flere biler med samme type modifisering.. Ellers ser det ut for meg som om alt av fangere, skjørter og riller sitter pent og pyntelig slik det skal.. 8)

Skrevet

Da er det noe grunnleggende feil med designet av den panserforlengeren.

865024-bilde6-img_3237.jpg

Står og ser på min egen E46 gjennom vinduet nå, og det er fullt mulig å endre radien fra hjørnet på panseret og inn mot nyrene, uten at panseret må bøyes ned foran lykta helt ute ved overgangen mellom skjerm og panser. Jeg synes også at avslutningen av böse blick inn mot nyrene burde vært mer tilpasset den buen som er der originalt.

Denne forlengeren er vel et ferdig produkt som blir påsveiset vil jeg tro, så Sivert kan ike lastes for hvordan produktet er utformet. Om han da burde vurdert å droppe det, bruke et annet produkt eller lage noe selv, ja det er en diskusjon jeg ikke ønsker å legge meg borti.

Skrevet

Pinlig at ikke baklyktene er linet opp da.Ikke kjøpt nye til luka, så den hvite delen er ikke rett. Til og med JEG fikk jo til det. Resten der er jo selvfølgelig laaangt over mitt nivå og bra gjennomført, men ikke min stil.

Skrevet

Den var definitivt gjennomført, men langt i fra pen fordet. Han kunne i det minste spart seg for M3 rillene. Det blir bare patetisk.

Litt kjipt å bruke så mye penger og ressurser og så få et så dårlig resultat.

(Nå skal det sies at jeg har ekstrem fobi mot klistremerker og jallavinger da).

Skrevet

Den er sikkert gjennomført og bla bla bla..

men jeg synes ikke det var pent.

Det jeg synes er mest lite pent på disse modda bilene er når de kommer med typiske M3 detaljer altså i dette tilfelle grillen på forskjermen med M3 logo..

M er greit, men M3 blir helt feil på en ombygd 320.

Forøvrig er det bare en BMW jeg liker i tofarget lakering, og den ser slik ut:

alpinaessen.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...