Gå til innhold

Bilder av hardtop på E46 M-tech

ovex
 Share

Kva er E46 Cab finast med?  

73 stemmer

1. 1. Kva er E46 Cab finast med?

• Softtop
      9
    • Hardtop
      61
    • ...blir ikkje fin uansett!!!
      4

Anbefalte innlegg

Skal ut en tur nå, men sendte bildene over til en kompis som er mye flinkere med billedmanipulering enn det jeg er! Får se om han har gjort noe med det når jeg kommer tilbake... ;)

Hvis ikke så får jeg vel prøve selv. Og da legger jeg bildet i galleriet mitt, limer det inn her og sender deg en mail.

Det blir nok et sort-hvitt bilde for enkelhets skyld, siden M3-caben som skal få hardtop er rød.

korleis går det med monteringsprosjektet Erik :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Cab er penest med taket nede. Men skal den først ha tak, så er både E36 og E46 penere med hardtop enn softtop. Og er også enig med Mr.Stream i at med hardtopen på så er begge seriene på mange måter penere enn coupe.

Forresten, heftig reg.nr du har! Synd det ikke heter 4-serie... ;)

Jeg trenger et profilbilde av E46 med hardtop, for å komplettere dette galleriet. Noen som kan hjelpe? Tar du ovex på deg å få til et så bra profilbilde? :) 90° på bilens side! Det trenger ikke å være av en M3, for en hardtop kan Photoshopes fra en vanlig 3er cab og over på en M3 cab.

Erik: har du montert hardtop'en på M3'en no?? kikka i galleriet men kunne ikkje finne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter nok ikke egen tråd om det, men utifra hva jeg selv har observert så tror jeg det er flere Eirik i den nynorskspråklige delen av landet vårt.

Forøvrig vet jeg hvorfor jeg har fått navnet mitt, da Erik går igjen i flere generasjoner i Einum-slekta. Pr idag er det såvidt jeg vet 61 personer med Einum som etternavn (menn og kvinner), og i allefall 6 av disse har Erik / Eirik som enten 1. eller 2. fornavn, i tillegg kommer jeg på minst 2, muligens 3 til som har levd på 1900-tallet med navnet Erik.

Tradisjoner er en fin ting...vi er så langt 10 generasjoner av menn i vår gren av familien med navnet "Fredrik" på en eller annen måte med i fornavnet. Den første med "Fredrik" i fornavnet ble døpt i Larvik i 1698... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKRIIIIK! ta av M-merket da ... jeg forstår at du har det på fordi det er M-teck... men herregud hvor det ødelegger.

resten av Bilen var Sinnsyt Fin. En BMW som er vakker fraAbsolutt Alle kanter. som med E39... Veldig fin bil! Riktige fine eksosrør også. Alt riktig bortsett fra M-merket ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKRIIIIK! ta av M-merket da ... jeg forstår at du har det på fordi det er M-teck... men herregud hvor det ødelegger.

resten av Bilen var Sinnsyt Fin. En BMW som er vakker fraAbsolutt Alle kanter. som med E39... Veldig fin bil! Riktige fine eksosrør også. Alt riktig bortsett fra M-merket ..

....her er det følelsar :wink:

Kva vil du eg skal gjere?...ta av alle? skrape på ratt, girspak, felgar, innstigning....sprette opp matter...eller er det berre det eine merket på luka som er forvirrande??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...