Divine Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Den var 100 gannger bedre en roadster versjonen !!! Det er det ingen tvil om !! Den var penere en en nye E90 også !! Svin tøff !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 2 bilder til av hekken: Av bagasjerommet: Av de skinntrukne pedalene: Av felg: JA! Jeg liker denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Ser tøff ut! Den skal vel konkurere mot porsche cayman(?) den der? Har ikke noe problem med å forestille meg morsomme kjøreegenskaper hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 ...dette er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Fysj!! så stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 likte den veldig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Grunnen til at den ser så ekstremt liten ut er antageligvis at mannen ved siden av er 210cm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 I like!! Råe felger var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Z4 er uten tvil Mr. Bangles mest interessante design og denne modellen er intet unntak...den er super sexy og jeg vil ha den sammen med de kommende modellene Panamera og Cayman fra Porsche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Var kul den der! Det med at den er liten er jo bare stilig! Vet ikke helt hva jeg synes om bakparten men... Var litt morgan-preg over bilen. menmen, tøfF var den jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er denne Porschen Z4 Coupe´evt. skal bryne seg mot...jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 synes faktisk den lignte litt på porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå