Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hehe...han kent har ikke mye han skulle ha sagt..men i denne saken tror jeg faktisk han kun selger bilen for kunde, så det er nok kunden selv som har skrevet dette..

...ikke at det blir så mye mindre patetisk da ;)

Skrevet

A3 er ikke noe pen i mine øyne hvertfall...og de bilene er jo blitt "stylingobjekter" de også nå, så da er det like harry det...

Skrevet

A3 er pen nok den, men jeg hadde vel ikke akkurat følt at jeg skilte meg ut hvis jeg kjørte den der... Så ikke noe fantastisk spesielt med den i det hele tatt, jeg :roll:

Hadde vel spandert en vask på bilen min hvis den var så møkkete også jeg :P

Skrevet

Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak.

Skrevet
Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak.

Det med at dagens Audi modeller er fremtunge og understyrte er et problem; for ellers liker jeg også generelt Audi´s design meget godt. Interiøret er bl.a en klasse opp i forhold til BMW´s nye "Bangle-design"...både i forhold til kvalitet og visuell opplevelse. Den nye A6 er skikkelig fin...selvom grillen etter min mening faktisk er en smule for pågående om du/dere forstår hva jeg mener... :roll: Her i Danmark koster en A6 Avant 2,4 dkr. 598000,- ...en BMW 523i Touring koster dkr. 721000,- ...BMW har med andre ord absolut et problem... :?

Skrevet

Nå er det vel Adrian van Hooydonk som designer bilene. Chris bangle er øverste designsjef for alle BMW's designavdelinger, inkludert MC, Rolls og Mini. og han designer ikke biler lenger etter det jeg har hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...