Gå til innhold

Sjekk denne! Audi A3 salgs annonse

skillbill
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak.

Det med at dagens Audi modeller er fremtunge og understyrte er et problem; for ellers liker jeg også generelt Audi´s design meget godt. Interiøret er bl.a en klasse opp i forhold til BMW´s nye "Bangle-design"...både i forhold til kvalitet og visuell opplevelse. Den nye A6 er skikkelig fin...selvom grillen etter min mening faktisk er en smule for pågående om du/dere forstår hva jeg mener... :roll: Her i Danmark koster en A6 Avant 2,4 dkr. 598000,- ...en BMW 523i Touring koster dkr. 721000,- ...BMW har med andre ord absolut et problem... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...