skillbill Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Se her: http://www.streetdesign.no/?go=bil&id=2 En bil for de som ønsker å skille seg ut uten å måtte kjøre harry BMW! maken til frekkhet..syns ikke det er så mye mindre "harry" med slike baklykter ass.. jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Verste er vel at det kom fra han som kjørte rundt i verdens mest harry BMW cab før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 ja hehe...han kent har ikke mye han skulle ha sagt..men i denne saken tror jeg faktisk han kun selger bilen for kunde, så det er nok kunden selv som har skrevet dette.. ...ikke at det blir så mye mindre patetisk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 A3 er ikke noe pen i mine øyne hvertfall...og de bilene er jo blitt "stylingobjekter" de også nå, så da er det like harry det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Eneste som ville gjort at man skilte seg ut i den kjedelige konebilen er vel at den var veldig møkkete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 18 tom rs4 felg til 25000???du får jo kjøpt kopi felg til under 10000.dama vil ha a3 men jeg skal lure henne til og kjøpe bmw istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hehe. Skille seg ut?! Den der bilen der ser man jo bare 100 av hver eneste dag. Ikke akkurat noe man løfter på øyenbrynet av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 A3 er pen nok den, men jeg hadde vel ikke akkurat følt at jeg skilte meg ut hvis jeg kjørte den der... Så ikke noe fantastisk spesielt med den i det hele tatt, jeg Hadde vel spandert en vask på bilen min hvis den var så møkkete også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 heelt enig med Gunnar der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg mener Auda A3 er noe av det mest misslykkede innen bilindustrien siden krigen. Det er rett og slett grusomme "biler"........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Vanlig at en med VAG snakker dritt om BMW.. A3 med lexus??? og Chromespeil? Og det verste.. 1,6 med 105hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 dei chromfelgane der er sikker kjøpt hjå superdekk, og kostar 13.000,- med 225 dekk!!!! Feit bil ?...ææææ nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg synes Audi A3 av 1. generasjon er pen som 5-dørs, faktisk penere enn Golf IV! Også 2. generasjon liker jeg godt, både i 3- og 5-dørs. Generelt så liker jeg Audis design de siste ca 5 årene, bortsett fra hekken på A6, som blir for rund og såpeformet. Imidlertid så vil jeg ha bakhjulstrekk, og der kan ikke Audi hjelpe meg. De er også for fremtunge/understyrte etter min smak. Det med at dagens Audi modeller er fremtunge og understyrte er et problem; for ellers liker jeg også generelt Audi´s design meget godt. Interiøret er bl.a en klasse opp i forhold til BMW´s nye "Bangle-design"...både i forhold til kvalitet og visuell opplevelse. Den nye A6 er skikkelig fin...selvom grillen etter min mening faktisk er en smule for pågående om du/dere forstår hva jeg mener... Her i Danmark koster en A6 Avant 2,4 dkr. 598000,- ...en BMW 523i Touring koster dkr. 721000,- ...BMW har med andre ord absolut et problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nå er det vel Adrian van Hooydonk som designer bilene. Chris bangle er øverste designsjef for alle BMW's designavdelinger, inkludert MC, Rolls og Mini. og han designer ikke biler lenger etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå