bimmerdude Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 De er fremtunge når de har er tomme. Men med litt last/passasjerer i bilen blir vektfordelingen nesten optimal. BMW derimot blir baktunge når de får noe i seg. En A4 veier vel ca 61% foran så er ikke så ille som folk skal ha det til. De har uansett gode kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nå er det vel Adrian van Hooydonk som designer bilene. Chris bangle er øverste designsjef for alle BMW's designavdelinger, inkludert MC, Rolls og Mini. og han designer ikke biler lenger etter det jeg har hørt. Hvem er øverste administrative ansvarlig for dagens BMW design (vi ser dermed bort fra aksjonærene)...jepp...Christopher Bangle... De er fremtunge når de har er tomme. Men med litt last/passasjerer i bilen blir vektfordelingen nesten optimal. BMW derimot blir baktunge når de får noe i seg.En A4 veier vel ca 61% foran så er ikke så ille som folk skal ha det til. De har uansett gode kjøreegenskaper. Enig, men den feedback du får fra en Audi kan faktisk være litt "ullen"...og med store felger/hjul kan kjørekomforten lide på dårlige veier, men det gjelder vel egentlig alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Audi er vell igrunn ganske greie biler, men A3 liker jeg ikke, liker ikke små biler generellt. Men forhjulstrekk er no dritt. En venn av meg har forresten en knapp inne i sin audi der han kan velge mellom bakhjulstrekk og feilhjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hva er så spesielt med en audi a3 golf seat, eller hva noe det er med feilhjulstrekk og 1.6 L motor .. Det er vel ikke de "tøffe" lexus lyktene han mener er så spesielle? uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hmmm.... syntes Audi har ett noe ufortjent stutus-stempel jeg.... legger ikke skjul på at det ikke er favorittbilene mine heller.... Kjenner en mekaniker som fikk inn en "ny" A6 til første EU-kontrollen.... 45000 i påkost for å få den godkjennt...hadde blant annet morkne bremseslanger! Oge en annen bekjennt som hadde samme bilen kom tilbake til bilen etter å ha parkert (i regnvær) da alle vinduene i bilen hadde gått ned av seg selv..... det har forøvrik skjedd 2 ganger.... og Audi finner ikke ut av hva det er... Vet at ikke BMW er 100% feilfrie heller, men måtte bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Audi er vell igrunn ganske greie biler, men A3 liker jeg ikke, liker ikke små biler generellt. Men forhjulstrekk er no dritt. En venn av meg har forresten en knapp inne i sin audi der han kan velge mellom bakhjulstrekk og feilhjulstrekk.. Da har han lurt deg grundig! Han har kanskje Quattro, og den knappen styrer fordelingen foran/bak, differensial eller noe, men han kan ikke, jeg gjentar IKKE velge mellom 100% forhjulstrekk og 100% bakhjulstrekk ved hjelp av et tastetrykk i en Audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Han har sikkert misforstått noe veldig. Det er sikkert en gammel quattro med den gode gamle pneumatisk styrte diffsperra. Den har som kjent ofte en knapp mellom setene, eller en vriknapp på dashbordet på de gamle 100 CS quattroene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Hm, okei. Nei han sier iallefall så, jeg stusset veldig på det selv men. Han er faktisk bilmekaniker, det er en quatro han har ja. Knappen var ikke noe som var der fra før, det var noe han & gutta på verksted har laget.. Men den fungerer vell slik som du sa da Erik, det høres jo mest sannsynlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 De gutta på det verkstedet kan få seg jobb hos hvilken bilfabrikant som helst tror jeg, dersom de ved hjelp av en knapp switsjer mellom full forhjulstrekk og full bakhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Audi er BMW overlegen i design og Kjøre komfort. Kvalitets messig er de vel like, begge har sine sykdommer (audi forstilling feks).. Liker BMW svært godt...Men får jeg valget velger jeg glatt A4 på nytt over E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Audi er vell igrunn ganske greie biler, men A3 liker jeg ikke, liker ikke små biler generellt. Men forhjulstrekk er no dritt. En venn av meg har forresten en knapp inne i sin audi der han kan velge mellom bakhjulstrekk og feilhjulstrekk.. Han slår ikke meg..jeg har knapp foran som skrur på varme i setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Han slår ikke meg..jeg har knapp foran som skrur på varme i setene hehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 dama kjøpte seg en 99mod A3 1,6 i forrige uke og jeg likte bilen veldig godt, selvfølgelig andri noe jeg ville brukt nesten 150k på, men den var meget god å kjøre og komforten var suveren! Selvfølgelig mangler den litt "power", men det er absolutt en fin jentebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå