marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 vurderer å kjøpe denne:http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=621457 men er den værd pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 hvilken denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 sorry glemte å legge ut link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 den har hvertfall ikke gått så veldig langt så det gjør noe. holdt på å kjøpe en diesel 320 99 modell.. men trakk meg pga av km.. men angrer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 likte denne pga at den ikke var senket,stylet eller ødlakt på noen annen måte! har planer for den vist jeg kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 bra utgangspunkt da i såfall! funker det ikke å prute da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 det funker sikkert, er bare at det er 100mil++ dit så reiser eg så kjøper jeg den sansynligvis også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 er ikke det en bra ting ? om du vil ha den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 si at de skal slenge med noe fine felger da i det minste de frisbee`ene som står på der var ikke akkurat all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 som sakt jeg har planer! breyton felger og styling etter hvært! må vel først kjøpe bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Skal du kjøpe hjula mine eller? Hehe. Ang. den bilen i annonsen. Hvis du ikke skal bytte seter i den, ville jeg sett meg om ette en annen som har sportseter. De originale setene er altfor lite støtte. Som å sitte på kirkebenken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 jeg og vurderer e46 nå,men det blir vel en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 hvorfor ikke 318 da? er vel ikke noe prisforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 jeg og vurderer e46 nå,men det blir vel en 316 hva med min kjære far sin da?? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =4&tot=149 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 ikke værst!! faktisk 20k billigere enn den jeg har sett på.men er det cruice-kontroll? det var rigtig farge og! må være sort! men er det metallic? er service fulgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå