bjalle Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Det nytter ikke med magnet, om det sitter en motpol inni!! Har du penger nok eller er kjendis så spiller utsendet ingen rolle,du får akkurat den du vil.Vanlige normale damer bryr seg ikke om hvilken bil du har det er bare en myte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Det nytter ikke med magnet, om det sitter en motpol inni!! Vanlige normale damer bryr seg ikke om hvilken bil du har det er bare en myte. Sier du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Tror det har veldig mye å si hvor du skal ordne høna. Kan garantere at hvis du vil ha noen orntlige bærums damer eller vestkant damer. Så er nok E46 coupe, E38 og E39 de beste valgene. Andre steder i norge har jeg ingen aning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Min bil klarer å trekke mange damer selfølgelig når jeg sitter inni hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Hvis noen biler, mot formodning, trekker damer, så trekker de bare feil damer uansett. E34en er den billigste bilen jeg har hatt til nå, og jeg er i mitt lengste forhold så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 ingen jenter hær som kan dømme a? hehe.. morsomt tema !hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 kanskje Aguilera kan fortelle oss hvilken bimmer som drar mest? mitt tips går til e36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Som sagt over, hadde du sagt til en random jente at den slitne E30'n utenfor var en 2004 modell hadde hu trodd på det. Så lenge felga er store, blanke og fine så tror jeg ikke det har så mye å si hvilken bil du kjører. Å mange liker ikke at bilene bråker mye Hvertfall det jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 kan i alle fall love deg at det er nok av damer i alle aldere som snur seg etter caben min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Som sagt over, hadde du sagt til en random jente at den slitne E30'n utenfor var en 2004 modell hadde hu trodd på det.Så lenge felga er store, blanke og fine så tror jeg ikke det har så mye å si hvilken bil du kjører. Å mange liker ikke at bilene bråker mye Hvertfall det jeg har hørt hehehe er nok noe sanhet i det du sier her ja men ikke alle jenter er så "blonde" da De fleste jentene jeg kjenner, sier at enten er bilen søt eller så er den stygg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 For og skifte fra bmw til litt andre ting. Bmwen min kostet 100 k det var en 320 med 100% M optikk og den trakk damer som f. hundayen til broren min det er en 94 modd sonata med knust front fanger og stålfelger uten kapsler. ja den funker veldig bra den og! Porschen som eg engang hadde funket like bra som bmwen kanskje bedre, men dette er en mer spesiell bil! og så var den mørke rød! Konklusjonen min er at vist det er eit stort miljø så hadde hundayen aldri funket, men her er det et litt mindre miljø og da har det vel like mye og si ka rykte du har og ken du er med ken som sitter på med deg osv. det har sikkert like mye og si som bilen du kjører. Det er sikkert Mangen personer med flotte biler som aldri har hatt damer i bilen i heile tatt. En ting til BMWen min blei kalt av "Jentene" Pingeline fordi den var så søt og uskyldig liksom, forstå det den som vil men eg gjør det ikkje. Og porschen blei kalt tea. Korfor sa dei aldri. Hundaien eller hundayen..... fikk aldri navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Ikke at jeg på noen måte tilhører den kategorien. men var innom der her om dagen, og synes den der var ganske morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 ":3dpyxc79] Ikke at jeg på noen måte tilhører den kategorien. men var innom der her om dagen, og synes den der var ganske morsom. jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå