Gå til innhold

Hvilken BMW under 200.000,- ?

Feldwebel Jensen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt over, hadde du sagt til en random jente at den slitne E30'n utenfor var en 2004 modell hadde hu trodd på det.

Så lenge felga er store, blanke og fine så tror jeg ikke det har så mye å si hvilken bil du kjører. Å mange liker ikke at bilene bråker mye :lol: Hvertfall det jeg har hørt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over, hadde du sagt til en random jente at den slitne E30'n utenfor var en 2004 modell hadde hu trodd på det.

Så lenge felga er store, blanke og fine så tror jeg ikke det har så mye å si hvilken bil du kjører. Å mange liker ikke at bilene bråker mye :lol: Hvertfall det jeg har hørt :P

hehehe :lol: er nok noe sanhet i det du sier her ja :P men ikke alle jenter er så "blonde" da :wink: De fleste jentene jeg kjenner, sier at enten er bilen søt eller så er den stygg hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og skifte fra bmw til litt andre ting.

Bmwen min kostet 100 k det var en 320 med 100% M optikk og den trakk damer som f.

hundayen til broren min det er en 94 modd sonata med knust front fanger og stålfelger uten kapsler. ja den funker veldig bra den og!

Porschen som eg engang hadde funket like bra som bmwen kanskje bedre, men dette er en mer spesiell bil! og så var den mørke rød!

Konklusjonen min er at vist det er eit stort miljø så hadde hundayen aldri funket, men her er det et litt mindre miljø og da har det vel like mye og si ka rykte du har og ken du er med ken som sitter på med deg osv. det har sikkert like mye og si som bilen du kjører.

Det er sikkert Mangen personer med flotte biler som aldri har hatt damer i bilen i heile tatt.

En ting til

BMWen min blei kalt av "Jentene" Pingeline fordi den var så søt og uskyldig liksom, forstå det den som vil men eg gjør det ikkje. :lol:

Og porschen blei kalt tea. Korfor sa dei aldri.

Hundaien eller hundayen..... fikk aldri navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...