marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 trenger mål på åpningen i bagasjerommet,innvendig høyde og bredde og lengde(med lokket igjen) må vite om jeg får inn barnevogna! har funnet drømmebilen men det kan jo hende at plassen stopper meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 hva bil er d du har funnet dg? eneste jg vet om dem er at bagasjerommer er på 440 liter visd hjelper noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 er en 320 d . 440liter hjelper nok ikke,er jo hvordan åpningen er og dem invendige målene som teller! men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 ok lykke til. du kan jo ringe til bmw norge da å spørre? enkelt å greit d lissm.. finner jo nr på www.bmw.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 bagasjerommet er lite på E46 sedan... ta med barnevogna når du skal titte på bilen da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 bagasjerommet er lite på E46 sedan...ta med barnevogna når du skal titte på bilen da vel må reise ganske langt,ser ganske teit ut og trille rundt på tom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 bagasjerommet er lite på E46 sedan...ta med barnevogna når du skal titte på bilen da vel nonsens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 bagasjerommet er lite på E46 sedan...ta med barnevogna når du skal titte på bilen da vel nonsens E46 sedan har i alle fall et bagasjerumsvolum på 440 liter...og åpningen er uten tvil relativt smal. Vi hadde tidligere en 1997 E36 323i og den var utelukket med barnevogn...jeg tror ikke at en E46 sedan er så veldig mye mer praktisk den veien. Vår nåværende 2003 E46 318dT er imidlertid rimelig funksjonell med to barn (12 og 2 år gamle)...selv på sommerferie til syd-frankrike. Praktisk pakking i bløte bagger og en klappvogn der hjulene kan demonteres løser alle plassproblemer. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... gger#29907 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 problemet er jo at en touring i samme prisklassen er jo gått 50-60000 mer enn sedanene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 har tråla nettet i nesten ein time utan å finne noko. Men det må vere drøssevis av E46 sedan her inne.... Hjelp Paulsen då folkens....Kom igjen, han har funne drømmebilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 har(nesten) overbevist kjærringa om at vi ikke trenger å ha med bag delen på vogna men bare trenger sportsvogn delen! og da går det! hurra! litt ot;aldri prøv å diskutere noe med ei høygravid hormonell dame da blir det jammen litt bråk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 har nå fått dette svaret fra en på bmwccn: Min E46 har nå fungert som familiebil i over et år. Trodde lenge jeg skulle gå over til E39 touring, men nå er jeg ikke lenger så sikker. Blir stadig overrasket over hva det er mulig å pakke inn i den. Den første barnevogna vi skulle ha plass til var en Teutonia. Måtte demonteres en smule, men det tar jo bare noen sekunder. Sportsvogna vi bruker nå er det god plass til. Tok noen mål i full fart: Åpning: 103 cm på det bredeste, ca 90 på det smaleste. Høyden er 43 cm. Bagasjerom: Dybde 94 cm. Bredden varierer, mellom sideveggene er det 94 cm, nærmest åpningen er det ca 130, innerst i rommet finnes det noen små "høyder" som gjør at det flate gulvet er 77 cm bredt akkurat der. Minste høyde i rommet er 45 cm (under høyttalere). Håper dette var til hjelp! Lykke til! Henrik K E46 så da er jeg overbevist! bilder av nybilen kommer på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå