Gå til innhold

noen som har e46 sedan hær?


marius paulsen
 Share

Anbefalte innlegg

bagasjerommet er lite på E46 sedan...

ta med barnevogna når du skal titte på bilen da vel :P

nonsens

E46 sedan har i alle fall et bagasjerumsvolum på 440 liter...og åpningen er uten tvil relativt smal. Vi hadde tidligere en 1997 E36 323i og den var utelukket med barnevogn...jeg tror ikke at en E46 sedan er så veldig mye mer praktisk den veien. Vår nåværende 2003 E46 318dT er imidlertid rimelig funksjonell med to barn (12 og 2 år gamle)...selv på sommerferie til syd-frankrike. Praktisk pakking i bløte bagger og en klappvogn der hjulene kan demonteres løser alle plassproblemer. :D

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... gger#29907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått dette svaret fra en på bmwccn:

Min E46 har nå fungert som familiebil i over et år. Trodde lenge jeg skulle gå over til E39 touring, men nå er jeg ikke lenger så sikker. Blir stadig overrasket over hva det er mulig å pakke inn i den. Den første barnevogna vi skulle ha plass til var en Teutonia. Måtte demonteres en smule, men det tar jo bare noen sekunder. Sportsvogna vi bruker nå er det god plass til.

Tok noen mål i full fart:

Åpning: 103 cm på det bredeste, ca 90 på det smaleste. Høyden er 43 cm.

Bagasjerom: Dybde 94 cm. Bredden varierer, mellom sideveggene er det 94 cm, nærmest åpningen er det ca 130, innerst i rommet finnes det noen små "høyder" som gjør at det flate gulvet er 77 cm bredt akkurat der. Minste høyde i rommet er 45 cm (under høyttalere).

Håper dette var til hjelp! Lykke til!

Henrik K E46

så da er jeg overbevist! :)

bilder av nybilen kommer på lørdag! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...