Gå til innhold

Min nye E30 M3.

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BimmerKing...takk for hjelpen... :D ...og det er korrekt...jeg vet knapt om noe som er mer idiotisk enn tyskerstuk. ](*,)

Jaja, det er smak og behag, jeg synes det er tøft. Er det noe JEG synes er idiotisk så er det gummi som velter utenfor felgkanten. Og ja, det finnes en mellomting, men på min skal det være tyskerstuk:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja! Grattis! :)

Men 245 på 10" ? Jeg har 245 på 9" og syns det er alt for smalt dekk/brei felg.. Men men.. Uansett en fin M3!

Det kommer helt an på hvordan dekk det er ! Jeg fikk nesten sjokk når jeg såg at denne har 245 dekk på 10"...det er jo ikke smalt i det heletatt:) Men som sagt, det varierer veldig fra dekkprodusent til dekkprodusent...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerKing...takk for hjelpen... :D ...og det er korrekt...jeg vet knapt om noe som er mer idiotisk enn tyskerstuk. ](*,)

Jaja, det er smak og behag, jeg synes det er tøft. Er det noe JEG synes er idiotisk så er det gummi som velter utenfor felgkanten. Og ja, det finnes en mellomting, men på min skal det være tyskerstuk:wink:

Det er klart at det handler om smak og behag...jeg liker ikke kombinasjonen felger/dekk, men bilen ellers er skikkelig fin. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja! Grattis! :)

Men 245 på 10" ? Jeg har 245 på 9" og syns det er alt for smalt dekk/brei felg.. Men men.. Uansett en fin M3!

Det kommer helt an på hvordan dekk det er ! Jeg fikk nesten sjokk når jeg såg at denne har 245 dekk på 10"...det er jo ikke smalt i det heletatt:) Men som sagt, det varierer veldig fra dekkprodusent til dekkprodusent...:)

Jeg har jo 265 på 10" bak på min, og det er fortsatt antydning til tyskerstuk.. Men, synes ikke det er så stygt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for den "beige" Finnes mange fine beige fine farger og, har sett meeeget mange E30 M3'r men veldig veldig få beige, så senest i dag en veldig fin "beige" farge, eller kanskje den kan karakteriseres mer som lysebrun, på en ny toyota avensis, tenkte da at det var en fin farge å ha på en E30 M3 :) Du får tenke hardt :) Blir spenanes å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke røpe fargen eller? :)

Råe speil.... De feteste til E30 M3 syns jag. Tyskerstuk er thumbsup :wink:

Vil ikke si noe konkret ennå, står mellom to farger da:

m310.jpg

eller

lichtg003.jpg

YAK! Statens vegvesen M3???!! Nei nå....

Lakk den hvit du. Feiteste fargen som går an å få på en E30 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit kan eg til dels være enig i. Det er kanskje å banne i kirken, men Audi, av alle, har en flott hvitfarge i sitt sortiment. Med svak perlemoreffekt. Vet i hvertfall at de brukte den på 100/A6/S4 karroseriet ca 92 - 95..

Bare ett forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...