Gå til innhold

HELT OT. (har lite å finne på :P)

Aguilera
 Share

Skal jeg kjøpe disse skoene?  

66 stemmer

1. 1. Skal jeg kjøpe disse skoene?

• JA, de var digg!Løp og kjøp ;)
      41
    • Nei fysh.... finn noe annet og bruke pengene på..
      17
    • Vet ikke helt jeg....
      9

Anbefalte innlegg

Heheh, selvfølgelig er det viktig og ha sko til alle mulige anledninger ;)

Disse var jo tenkt til kjølige høstdager med miniskjørt til ;)

De såg så varme og gode ut liksom...(vi kvinnfolk er svake for pelsimmitasjoner ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje eg er litt syk, men en av de første tingene eg ser på når eg møter en "ny" person er nettopp skoene.

Hehe da er jo du danske syk etter min mening :P Men Aguliera, løp å kjøp de skoene ! Kommer til å ta seg skikkelig bra ut med et miniskjørt og en topp :P

Hehehe..."danske syk"...:lol:

Men du Aquilera...hva er egentlig poenget med vinterstøveletter i kombinasjon med miniskjørt...varm på føttene og kald... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg er litt syk, men en av de første tingene eg ser på når eg møter en "ny" person er nettopp skoene.

Hehe da er jo du danske syk etter min mening :P Men Aguliera, løp å kjøp de skoene ! Kommer til å ta seg skikkelig bra ut med et miniskjørt og en topp :P

Hehehe..."danske syk"...:lol:

Men du Aquilera...hva er egentlig poenget med vinterstøveletter i kombinasjon med miniskjørt...varm på føttene og kald... :?

Heheh, det er mange muligheter med det, enten kombinert med miniskjørt når du skal ut på byn (er du skjenkt, så kjenner du ofte ikke kulden vettu :lol: ) Eller til hverdags så kan du jo ha på en tynn strømpebukse/kort ullskjørt eller no i den duren... Du kan være kald på beina, men er du varm i føttene så fryser du somregel ikke allikevel..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ho har mye pels under miniskjørtet.. :D

Det får vi vel kanskje ikke håpe.. :D

Men gå for skoene du Aguilera, disse og miniskjørtet blir en kjempe hit. Og selvfølgelig, resultatet må du jo poste her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe fikk hjelp av sko eksperten her i huset, dama sier løp og kjøp!

Fine sko da! mange som sier at det første de legger merke til ved en annen er hvordan sko de har.. men jeg tror det er sett fra jenters øyne :wink: hva er det med jenter og sko og vesker?? :lol:

Dama har faktisk en lapp ved speilet sitt, som det står følgende på ;

"I could be in the dumpster of all dumpsters, untill i put on a new pair of shoes"

hehehe er Britney Spears som har sagt det i ett blade eller noe, men så har jo Britney sagt dette oxo da,

"The cool thing about being famous is traveling. I have always wanted to travel across seas, like to Canada and stuff."

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutta ser vel ikke skoene først nei.. Hehe. Spørs vel litt om vi går bak dama eller møter henne det.. :D Vakkert er det uansett.... (men dette hadde vel egentlig ikke noe med sko å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...