Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe, ja når man treffer på en slik en etter veien, så er det som å møte på en middels høy boligblokk på hjul! Det er en bil som er verre enn alle de andre her tilsammen. Den nyeste fra Ssanyong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe, ja når man treffer på en slik en etter veien, så er det som å møte på en middels høy boligblokk på hjul! Det er en bil som er verre enn alle de andre her tilsammen. Den nyeste fra Ssanyong. Så faktisk ut som en skikkelig "gatemix" den ja. En blanding av en hel haug bilmerker og typer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Slenger på noen flere Dettte kan du da ikke mene at er en stygg bil! Den bobla der var ikke noe særlig nei, men andre bobler fra 50-tallet er rå, de med den minste bakruta og ligge lykter. Sjefstøffe biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Burde vel egentlig ikke ha med den første her, men jeg synes faktisk disse er på lik linje med de andre som er postet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . Ja, men på hvilket grunnlag ? Citroën DS er uten tvil en av tidenes mest futuristiske bilmodeller ved siden av Alec Issigonis´s Mini. Aldri har noen annen bilfabrikant vært mer visjonære enn Citroën var med DS´en da den kom på markedet i 1955. Samme totallengde som en Ford Mondeo, men med 37,5 cm lengre akselavstand...et hjul i hvert hjørne med minimale overheng for en maksimal coupeplass var absolut ikke alminnelig på 50-tallet. 100% uavhengig nivåregulering foran/bak og ved hvert hjul er ikke alminnelig selv i år 2005...Citroën DS har det. Hovedlys som dreier i forhold til rattbevegelsene har BMW først fått som standard på E65 og E60...Citroën DS har det. Clutchfritt manuelt gear...no problem...Citroën DS har det. Alt i alt...en fantastisk bil som på mange måter selv i dag viser veien tilbake til fremtiden... BMW 502 anno 1954. Citroën DS anno 1955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Slenger på noen flere Dettte kan du da ikke mene at er en stygg bil! Jopp. Dritfæl kasse. Helt tragisk å kjøre, for ikke å snakke om farlig. Men det er snakk om den delte baken, og den er heldigvis delt her også. Men hvor pen eller tøff kommer inn i det der designet ser æ ikke i det hele tatt. Det blir som omtale av verdens snilleste og lydige hund, som man tilfeldigvis er eieren av selv. Du har sikkert vært den "lykkelige" eier av en beetle, og da blir det jo verdens beste bil med en gang Det er jo faktisk noen som elsker bikjer som dette her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja, fy faen, den bikkja der har jeg sett før et eller annet sted... Hadde vunnet konkurransen for verdens styggeste hund eller noe.. Wonder why Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alt i alt...en fantastisk bil som på mange måter selv i dag viser veien tilbake til fremtiden... Han som fikset understellet til bøttestolen min var citroën-frelst og siden jeg var litt taktisk og ankom i mine foreldres XM så fikk jeg full omvisning i både en helt strøken DS og en Traction avant under restaurering. Kongebiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . Ja, men på hvilket grunnlag ? Det eneste grunnlaget til at Citröen får "gjennomgå" av meg, var av den enkle grunn at JEG personlig synes at bilen på bildet under, er stygg! Det står jeg for fullt og helt, selv om sikkert både den og mange andre modeller fra Citröen er helt fantastiske biler som ligger årevis foran andre bilmerker, når det gjelder både det ene og det andre. Det må da være lov å synes at en og annen bil er stygg, og det må det også være rom for å være uenig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . Ja, men på hvilket grunnlag ? Det eneste grunnlaget til at Citröen får "gjennomgå" av meg, var av den enkle grunn at JEG personlig synes at bilen på bildet under, er stygg! Det står jeg for fullt og helt, selv om sikkert både den og mange andre modeller fra Citröen er helt fantastiske biler som ligger årevis foran andre bilmerker, når det gjelder både det ene og det andre. Det må da være lov å synes at en og annen bil er stygg, og det må det også være rom for å være uenig i Selvfølgelig..."alles in ordnung"...og jeg er absolut helt enig med deg når det gjelder modellen på dette bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 AMC Pacer er jo en lekker liten sak da... Dette må være den styggeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 AMC Pacer er jo en lekker liten sak da... Dette må være den styggeste Jeg fikk den store ære av å kikke under panseret på en sånn bil en gang. Der sto det en stor lang R6 som forsvant inn under frontruta. Merkelig konstruksjon å se til, men kanskje glimrende for vektfordelinga. jeg fikk forøvrig tilbud om å kjøpe den bilen for 10.000,- Pga dens komiske utseende var jeg nære på nippen til å gjøre det. Hadde sikkert blitt morsomt når man etter en to tre dager trengte noen vitale deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . ...ja og det ekstremt ufortent!!! Citroën DS er noko av det mest framtidsretta som er laga. Masse teknikk der som først kom drøssevis av år seinare på det som nesten ikkje kunne kallast som konkurrentar ein gong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . ...ja og det ekstremt ufortent!!! Citroën DS er noko av det mest framtidsretta som er laga. Masse teknikk der som først kom drøssevis av år seinare på det som nesten ikkje kunne kallast som konkurrentar ein gong... kanskje ikke alle som tenker på det tekniske? heh.. stygg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå