Sir_Hood Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Burde vel egentlig ikke ha med den første her, men jeg synes faktisk disse er på lik linje med de andre som er postet her. *kremt* Vi mobber da ikke 3.serien av Peugeot!!! Min første bil var en vakker (ja den var vakker) rød 305gr stasjonsvogn... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Franskmennene får gjennomgå i denne tråden . ...ja og det ekstremt ufortent!!! Citroën DS er noko av det mest framtidsretta som er laga. Masse teknikk der som først kom drøssevis av år seinare på det som nesten ikkje kunne kallast som konkurrentar ein gong... kanskje ikke alle som tenker på det tekniske? heh.. stygg uansett Men stygg i forhold til hva ?...husk at bilen kom på markedet for 50 år siden. Jeg tror dessverre at DS´ens skjebne var og er at få egentlig forstår hvor genial den er. DS´en var ikke kun en bilmodell...den var og er et fenomen og en absolut milepæl i historien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Når vi er inne på fransk... de nye peugeotene har jeg absolutt ikke sansen for. en mil overheng foran framhjula.... IKKE pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ":1g2xe1iu]Når vi er inne på fransk...de nye peugeotene har jeg absolutt ikke sansen for. en mil overheng foran framhjula.... IKKE pent... overhenget er det motsette av BMW! (positivt i BMW favør) Den bilen må vere eit slit å få over fartsdumpar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Burde vel egentlig ikke ha med den første her, men jeg synes faktisk disse er på lik linje med de andre som er postet her. *kremt* Vi mobber da ikke 3.serien av Peugeot!!! Min første bil var en vakker (ja den var vakker) rød 305gr stasjonsvogn... hehe Jeg har 0 peiling på peugot, men så vidt jeg vet så er vel den bilen jeg postet en 505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 ":3ah1a5b8]Når vi er inne på fransk...de nye peugeotene har jeg absolutt ikke sansen for. en mil overheng foran framhjula.... IKKE pent... overhenget er det motsette av BMW! (positivt i BMW favør) Den bilen må vere eit slit å få over fartsdumpar. tenk deg en av de nye peugeotene med frontfanger ala den røde e36 touringen som en eller annen her har. Hadde nok slitt litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ og Audi A2. Får jo ufrivillig anoreksia bare av å se på dem Wagon R+ ser jo så jævlig ut at man bare får lyst til å gå bort og velte den... Æ-S-J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Mitt bidrag til tidenes styggeste bil tror jeg må bli britiske Reliant Robin...den er stygg som juling og er grunnleggende et idiotisk konsept...den velter bare man ser på den jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ Ja der er vi enig du! Enten så er konstruksjonen av Suzuki Wagon R en dårlig spøk, eller ren sabotasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Suzuki Liana. Grrrrr. Hater den bilen. Muttern fikk en slik som leiebil mens Alfaen hennes var på verksted. Helt grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ og Audi A2. Får jo ufrivillig anoreksia bare av å se på dem Wagon R+ ser jo så jævlig ut at man bare får lyst til å gå bort og velte den... Æ-S-J ...test audi a2, og du vil heilt sikkert falle litt for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Kan godt hende den er morsom å kjøre, men utseendet på den... Brekker meg av mindre Har ikke noe imot Audi sånn egentlig, men a2 og mange TT'er ser ikke ut. Onkelen min har a8, og den er niiiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Disse må jo vere gode kandidater: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Disse må jo vere gode kandidater: Jepp det er dei!! ..men volvoen kan eg ikkje hugse at eg reagerte på når den var ny...var heilt vanleg då, men no er den IKKJE fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ Ja der er vi enig du! Enten så er konstruksjonen av Suzuki Wagon R en dårlig spøk, eller ren sabotasje. Wagon R var faktisk den mest solgte bilmodellen i Japan to år på rad. Så konstruksjonen var nok meget bra den, men den var nok ikke beregnet på Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå