Christian Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 det er jo hartge emblemer på bilen hans jo...? Nettopp...og derfor heter bilen Hartge...og ikke BMW Hartge. Men som sagt, bare litt pirk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 det er jo hartge emblemer på bilen hans jo...? Nettopp...og derfor heter bilen Hartge...og ikke BMW Hartge. Men som sagt, bare litt pirk. Det er en BMW. Den er ombygd for ca. 200.000,- hos Hartge, men er registrert som BMW. E-30 big kan sikkert komme med litt mer info rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Rå fin bil ja Meget god smak To bilder til fra breisladden Det første har jeg tatt og det andre er ett jeg fant på nette et sted... Fin sladd Men var vel en kamerat av deg som kjører her Edit; Noe man kanskje ser med tanke på at føreren mangler den karakteristiske "E30-big hjelmen" Så vidt jeg klarer å se He He... det var nok jeg om kjørte M5 på rudskogen,en kompis kjørte V12`n i breisladden... Måtte bytte ut hjelmen min denne gangen Bra dere liker bilen,tror den er bra jeg... kunne vert mere krutt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hehehe Fant et bilde til nå, fra Gatebil Dokka Her kan dere se den hjelmen, må bare si at når du råkjører rundt med denne så ser du klin gæren ut Har måttet le flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Utrolig rå bil ja! Men treinteriør... ser ikke bra ut i noen bil, og ihvertfall ikke i denne racerbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Utrolig rå bil ja! Men treinteriør... ser ikke bra ut i noen bil, og ihvertfall ikke i denne racerbilen. Må si meg enig... Børsta stål eller karbon hadde vært helgromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Flisepikk! Bilen er helgrom allerede den, med eller uten treverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Flisepikk! Bilen er helgrom allerede den, med eller uten treverk! Det er også gode muligheter for at trepaneler snart kommer på moten igjen...nå som "alle" har aluminium, karbon-feik, stål-feik etc. Før skulle f.eks "alle" ha rails på en Touring...nå er det på moten uten rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Flisepikk! Bilen er helgrom allerede den, med eller uten treverk! Har ikke sagt noe annet Elsker bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Skjønner ikke hva som er galt med tåkelys på en M5? Dette er jo originalt!Ellers er jeg enig med deg ang. treinteriøret, i 97% av tilfellene så passer det bedre med annet interiør i en BMW. Tofarget skinn i setene er også uvant, men det blir vel en vanesak vil jeg tro? Enderørene hadde gjort seg bedre om de var blanke, men man kan jo ikke få alt her i verden, om valget hadde stått mellom M5 med blanke enderør eller Hartge M5 uten blanke enderør så hadde jeg nok glatt gått for en litt mer spesiell bil enn standardutgaven! Er blanke dem serru.. bare litt møkkete. er enig i att skogen i nazi land burde fått stått i fred men etter litt fram og tilbake med div prøving av både alu(uaktuelt) og carbon så fant jeg ut att treeverket får sitte. Hjelmen ja... he he.. fin den, her er maskotten min www.fronpower.com på baksiden... ????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 hehe..den hjælmen var helt Sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Er blanke dem serru.. bare litt møkkete. He-he. Jeg skjønte nesten det. Så jeg skrev at den siste finishen manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Var en utrolig pen bil du har e-30big. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Drømmebil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Dinna va steikje fin! Hva er den egentlig god for 0-100,og hva er toppfart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå