Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hella er konge Seriøst? Du ser ikke det faktum at ringene er veldig små (objektivt), og at lysåpningen nede (objektivt) ser litt rart ut (subjektivt)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvor får man kjøpt sånt bmwE9? Er litt lei min med oppovertut.edit:Fant ut Helsikes pris da.. Eisenmann Race Performance Sportseksos for E36 318iS... http://www.eisenhaus.com/ehdetails.php? ... mit=Submit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Til Erik: jeg vet ikke hva slags felger det er han jeg kjøpte bilen av mente at de hadde kosta rundt 30 000 med dekk... vet ikke om det stemmer dog! når det gjelder DTM potta mi er vel det egentlig siste prioriteringen min om jeg skifter den i det hele tatt... Fronten må skiftes etterhvert da jeg var uheldig og kom så vidt d var borti i en annen bil og fangeren måtte sparkles og lakkes så kommer nok til å skifte den... og da blir det nok e36 m-tech fanger Vel vel ser at mange ikke liker Hella lyktene mine men jeg syns nå de ser bedre ut enn de orginale og de lyser sterke enn ebay ringer trodde jeg?? og til du som mente at vinge på cab er katastrofe, ikke glem at det er smak og behag og helt til slutt, hvilken type angel eyes anbefaler dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Seriøst? Du ser ikke det faktum at ringene er veldig små (objektivt), og at lysåpningen nede (objektivt) ser litt rart ut (subjektivt)? Jepp, seriøst så synes jeg de er bra. Liker Hella sine mye bedre enn alt annet, nettop av den grunn at de skiller seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 liker ikke frontfangeren jeg heller.. også ser det ut som om ditt v-blinklys foran ikke er helt "kalibrert" stemmer det? ser ut som om det stikker litt framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Flott bil, men i likhet med BMWer flest steiler den. "Euuh.. kjøre.. vei.. asfalt.. svinger.. nei, dette vil jeg ikke.. setter meg på bakbeina jeg..". Altså trenger den senking foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Eneste jeg ville gjort er å putte på en leppe fremme sånn at den blir litt lavere, har tenkt å gjøre det på min Pent ofte det, men forbanna upraktisk Det kan jeg skrive under på Pen bil, Steffen Få på m-tech lista bak så blir det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er ikke heeelt enig i det store korstoget mot hella sine lykter. Syns de ser mye bedre ut enn mye annet, som sagt fordi at de skiller seg ut. Men dette er jo seff. mye etter øye som ser, og ikke minst farge på bilen da. Er enig i at DTM (harry) potter begynne å bli ut, er et fåtall biler det faktisk kler. De rette utløpene gir mer den rette lookn! Ellers må jo M merke bort da.. syns det blir feil å sette sånt på en "vanlig" bmw, selv om bmw gjorde det fra fabrikk en stund. Blir litt sau i ulveklær. Senking / Frontleppe hadde gjort seg! Helt enig med alle som er enig med meg det! Way tha go Aquilera:) Men ellers helt pen cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Eisenmann Race Performance Sportseksos for E36 318iS... Ser pent ut, men noe sier meg at "race" ikke er det lureste på en bruksbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Eisenmann Race Performance Sportseksos for E36 318iS... Ser pent ut, men noe sier meg at "race" ikke er det lureste på en bruksbil? Godt poeng, men man kan få den med en såkalt "Intermediate Silencer" også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Godt poeng, men man kan få den med en såkalt "Intermediate Silencer" også... De har race og sport ser det ut som. Siste hørtes jo ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 likte bilen din jeg synes den var " stilren" ikke for mye dill dall på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 kjøpte du denne i mandal?? er en kompis av meg som hadde denn i såfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Flott bil! liker den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 kjøpte du denne i mandal?? er en kompis av meg som hadde denn i såfal.. både ja og nei hehe... bilen sto på hommersåk i sandnes (hos faren til eieren) når jeg kjøpte den men han som sagt så tror jeg han jeg kjøpte den av var fra mandal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå