Gå til innhold

SJOKKERT over all rasismen her

318iA
 Share

Anbefalte innlegg

Var på sommerferie i københavn i år og tro meg jeg elska dette stedet.

Bor du i københavn? og hvis du gjør det så må du ta en tur til Ømers Pizza et eller annet sted i københavn :roll:

Har aldri spist så god pizza, og prisen var best, en medium pizza for 35kr...

Spiste 2jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oi oi oi, syns det er tragisk at det er så mye rasisme her inne. Og hvordan var NSS sikker på at det var en pakistaner,og ikke en inder?

Så flytt til Pakistan hvis du er så utrolig gla i de da :wink: Jeg gir NSS full støtte og hvis noen klarer å åpne øynene og se hva som virkelig skjer her i landet så hadde det vært flott!

Det kan ikke fortsette slik, er det bare meg som syns dette eller er alle andre for redde for å si no????

Jeg er ikke rasist, en pakistaner i pakistan er helt greit, men 20 stykker som slår ned folk uprovosert og lager faenskap er IKKE greit!

De har det så forbanna godt her i Norge med all den støtten de får og de kan faen ikke klage, men hva gjør de? Jo, de skal forandre samfunnet, vårt norske samfunn, til deres eget med sine regler, de vil ikke lære norsk, de vil ikke jobbe, de vil bare hente penger og ha det jævli fett her i Norge og det er sånne ting jeg har sett meg lei på!

Bare tenk på hva dette koster samfunnet? Tenk på de gamle som råtner vekk på toaletter i fulstappa gamlehjem? og norske barn som vokser opp i et samfunn preget av vold og faenskap??

Noen må sette foten ned hvis ikke samfunnet skal bli helt ødelagt!

Jeg forøvrig kjenner INGEN koslige utlendinger.....

Og jeg er ganske sikker på at mange her tenker det samme som meg også....

Eg e dønn enig med deg, kunne ikke sagt det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at av de menneskene jeg har møtt i mitt liv som har vært idioter, skurker eller tullinger, så har rundt 99,9% vært hvite nordmenn. Er det mange som har motsatt erfaring?

Langt fra 8% (som noen her sier er andel innvandrere er i Norge) av idiotene skurkene eller tullingene jeg har møtt har vært utlendinger (med ulik hudfarge fra meg selv).

Jeg har ærlig talt sett flere idiotiske utsagn på dette forumet (på 1 år!) enn hva jeg i over 25 år har hørt komme ut av hullet i ett mørkt annsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en søt dansk pige og ville oppleve hennes land også. :D Når det er nevnt er jeg alt for norsk av sinn og legning til å være noe annet enn norsk, men Danmark er heldigvis et utrolig fint land for en nordmann. 8)

Hvordan er det å flytte fra alt og alle "hjemme" da?

Jeg har jo forsåvidt gjort det samme, og kan ikke si jeg liker det spesielt godt. Alt av kompiser og _min_ slekt på den andre kanten av landet. Greit for en stund, for et par år, men jeg frykter at det kan bli litt kjipt i lengden, spesielt når man får barn og barnas besteforeldre vil være på helt feil kant av landet... :?

Og jada, jeg vet det er en avsporing, men tror ikke det skader. Temaet tråden startet med blir man neppe enige om uansett. Det vil ta tid (mangfoldige år) å få snudd inntrykkene hver enkelt har, en diskusjon på et forum er nok ikke nok.

Jeg hadde nok ikke klart å flytte fra venner og bekjente da jeg var i 20-årene...da lever man et slags "kollektivt" liv der nesten alt man foretar seg har en eller annen relasjon til venner. Når man kommer opp i 30-årene handler det meste om familien, jobben og kollegaer...og et skifte av jobb og kollegaer kan mange ganger være både givende og sundt. Flere av mine beste venner hadde allerede flyttet til utlandet (USA, England og Tyskland) før meg så et aktivt pleie av vennskap løser vi med mail, telefon og et besøk hos hverandre av og til. I relasjon til diskusjonen...det er når man flytter til et annet land (eller en annen by) helt avgjørende at man selv aktivt forsøker å delta i samfunnet...at man har et arbeide, får nye venner og hurtig lærer hva man gjør/ikke gjør. Her i Danmark bestemmer danskene hvordan ting skal være og jeg er en gjest, men skikker jeg meg vel blir jeg behandlet som om jeg skulle være pære dansk. Det finnes faktisk et ordspråk (amerikansk) for dette..."When in Rome do as The Romans do"...og som innvandrer i et fremmed samfunn er moralen i dette ordspråket meget viktig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at jeg støtter E36Turbo og NSS FULLT UT HER!!!! Og i fare for å bli kalt "rasist", 318IA du er ikke norsk bare så det er sagt... om jeg flytter til pakistan og bor der i 10 år er jeg IKKE pakistaner samme og jeg har pakistansk statsborgerskap! det er i alle fall min mening...

.... Hva må til for å bli kalt norsk da? Han er født og oppvokst i Norge, og han følger (sannsynligvis) norske normer og regler. Er ikke det nok?? Må han være av arisk rase for at han skal kalle seg norsk? Hvis to svensker (eller engelskmenn) er bosatt i Norge, og får en unge. Er ikke den ungen da norsk, hvis den blir oppvokst i Norge?

Det var litt bla-bla fra min side, men men :D

En katt født i en stall, er den en hest? litt på kanten men... :lol:

Ville bare få frem poenget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at jeg støtter E36Turbo og NSS FULLT UT HER!!!! Og i fare for å bli kalt "rasist", 318IA du er ikke norsk bare så det er sagt... om jeg flytter til pakistan og bor der i 10 år er jeg IKKE pakistaner samme og jeg har pakistansk statsborgerskap! det er i alle fall min mening...

.... Hva må til for å bli kalt norsk da? Han er født og oppvokst i Norge, og han følger (sannsynligvis) norske normer og regler. Er ikke det nok?? Må han være av arisk rase for at han skal kalle seg norsk? Hvis to svensker (eller engelskmenn) er bosatt i Norge, og får en unge. Er ikke den ungen da norsk, hvis den blir oppvokst i Norge?

Det var litt bla-bla fra min side, men men :D

En katt født i en stall, er den en hest? litt på kanten men... :lol:

Ville bare få frem poenget....

Heilt einig. :P

Koffor skal alle desse utlendingane komme hit til norge i det heile tatt??

Fordi dei skal få eit betre liv?, fordi deira likesinna har fucka opp landet dei eigentlig bur i?.

Hadde eg flytta til eit anna land ville eg vert flau og ikkje vere kravstor til det landet eg kjem til.

Eg ville og respektert kulturen i da landet eg kom til og ikkje prøve å overføre min eigen på dei som bur der frå før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange utlendinger er det her forresten, jeg er en.

Som jeg nevnte i mitt innlegg.

Pr idag er det 375 000 innvandrere, som utgjør 8% Av Norges befolkning.

dette er registrerte innvandrere, så kan du ta med et par hundre tusen som er her i Norge helt ulovlig!

Tror han mente her på forumet :wink:

Edit: Og så oppdager jeg at det har blitt kommentert før :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giddi og lest alle innlegga, men så langt jeg kom så er saken klar. Her inne er det mange "standard-nordmenn" Dere sier det bare er utlendinger som gjør faenskap, banker folk, raner og alt det der. Se og kom dere ut på gata og se hva som skjer da!!

Er faen meg like mange norske som holder på sånn, er bare det at når det er en som er mørk i huden som gjør no så blir det så jævlig blåst opp i media, og da tror alle dumme nordmenn at utlendinger er farlige, alle som ikke er hvite i huden er kjeltringer!

Folk må få opp øya, og skjønne at verden utvikler seg, det vil ikke være "hvite Norge" for alltid. Alle er så jævla redde for forandringer, kan dere ikke heller ta i mot folk, bli kjent med dem, istedenfor å være så fordomsfulle! Er like mange nordmenn som utlendinger som banker opp folk. Grunnen til at noen utlendinger starter gjenger og velger å leve sånn er fordi dem ikke får jobb pga. navnet sitt og/eller hudfargen, pluss at straffene i Norge er latterlig lave så det er ikke no farlig å prøve seg litt!

Poenget mitt er at folk må få opp øya og skjønne at verden ikke er som for 100 år siden, det skjer forandringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John H, NSS og ///M...Det er vel ikke alt som kommer frem i denne diskusjonen som er like sympatisk, men jeg mener ikke at den er spesielt ille i forhold til hva man ser mange andre steder. Vi blir aldri ferdige med diskusjonen, men den belyser hva slags holdninger folk har...og det er bra. Det hjelper ikke å feie alt skitt & lort under teppet (les: Sverige) for så å håpe på at problemet forsvinner av seg selv. Det eneste som hjelper mot usaklige argumenter er saklige argumenter...at man ikke personlig er spesielt hårsår samt at Webmaster holder en relativt stor takhøyde i forumet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107259

Dette er vel ikke direkte gjort av en innvandrer, men en norsk-chilener. Dette er et lite eksempel på hvem som starter dette og er hovedmann.

.......

Kanskje dette sporer av diskusjonen litt, men, her våknet ihvertfall jeg. Aldri sett noe lignende innenfor vold.

Guuuuud, hvorfor var ikke jeg på den bussen!!!???

Har du fått med deg at to av de fire eller fem som begikk denne groteske gjerningen var av etnisk norsk opprinnelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...