borge.strand Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kanskje ikke riktig forum å spørre i, men uansett: Hva er beste BMW-kjøp i området 100-120 tusen? Er ute etter en bil som ikke trenger særlig mye skruing, kan godt være litt sporty, men har ikke noe problem med en 318 heller. Hverken touring eller senket, sort cupe med 20" crome-felger, men noe et sted imellom. Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862479 den er jo ganske grei hvor gammel er du? så skal jeg finne den rette http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862661 den er mere verdt. Det er en bil med litt krefter og rå lyd! 6syl. 160hk+ 2.0L her har du en fin Touring http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=874494 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borge.strand Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862661 den er mere verdt. Det er en bil med litt krefter og rå lyd! 6syl. 160hk+ 2.0L Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer. Så kanskje for meg noe mer ala en lite stylet 3'er coupe eller en Z3. Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer Øyh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer. har to stk svarte senkede e36, ingen mistenker meg for å være pakistaner eller inder av den grunn. Kjøp deg en volvo v40, nissan primera eller volkswagen passat strasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 hva med en 5-serie E39? Finnes mange i den prisklassen, f.eks denne www.finn.no/finn/car/object/?finnkode=6058090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer. Så kanskje for meg noe mer ala en lite stylet 3'er coupe eller en Z3. Børge Noen av kameratene mine fra Oslo tok også den. "Ser du har kjøpt deg Pakkisbil?" Altså, jeg kan ikke la vær å kjøpe en fet bmw fordi bmw har et litt ufortjent dårlig rykte i Oslo. (Og det spørs vel om det blir bedre etter Izzat filmen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 ":y2o38xna]Noen av kameratene mine fra Oslo tok også den. "Ser du har kjøpt deg Pakkisbil?"Altså, jeg kan ikke la vær å kjøpe en fet bmw fordi bmw har et litt ufortjent dårlig rykte i Oslo. (Og det spørs vel om det blir bedre etter Izzat filmen) Da er det jo bare å vente litt så kommer de siste velholdte E36´ene også på tilbud...aldri så galt at det ikke er godt for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 De fleste som kaller bilen din en pakkisbil gjør det nok av misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det er vel "bokstavkjeksgjengens" forkjærlighet til E36 coupe og cab, senere E46 ditto som har utløst dette oppnavnet, men t.o.m. E34 touring med grønne skilter har jeg hørt blitt omtalt som pakkisbil i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862661 den er mere verdt. Det er en bil med litt krefter og rå lyd! 6syl. 160hk+ 2.0L Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer. Så kanskje for meg noe mer ala en lite stylet 3'er coupe eller en Z3. Børge Haha, er du redd pakkisfaktoren. Uansett BMW får du garantert slengt Kebabtralle, pakkisbil eller pakkisføner etter deg. Du må heller drite i det og la de kjøre rundt i sine japanske industriprodukt eller DKW`er med feilhjulstrekk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 *Kremt* http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11128 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 min er til salgs : 320i coupe reg i 12måned 92 mtech front sjørt og listverk ,angel ayes ,el-soltak/vindu/speil 162000km stor kjørecomputer vist dette kan være av intresse ring meg på 92400484 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det var rasistisk sagt, jeg er Tyrker og kjører 03modell 520d har jeg pakkisbil eller? du kan svare meg. idiot De fleste som kaller bilen din en pakkisbil gjør det nok av misunnelse. Helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det var rasistisk sagt, jeg er Tyrker og kjører 03modell 520d har jeg pakkisbil eller? du kan svare meg. idiotDe fleste som kaller bilen din en pakkisbil gjør det nok av misunnelse. Helt enig med deg. den tok eg ikkje ka er det som var rasisitisk relatert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå