Gå til innhold

Beste BMW til 100'-120'

borge.strand
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke riktig forum å spørre i, men uansett:

Hva er beste BMW-kjøp i området 100-120 tusen? Er ute etter en bil som ikke trenger særlig mye skruing, kan godt være litt sporty, men har ikke noe problem med en 318 heller. Hverken touring eller senket, sort cupe med 20" crome-felger, men noe et sted imellom.

Børge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862661 den er mere verdt. Det er en bil med litt krefter og rå lyd! 6syl. 160hk+ 2.0L

Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer.

Så kanskje for meg noe mer ala en lite stylet 3'er coupe eller en Z3.

Børge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Men en sånn bil sender ut litt feil signaler. No offense, men pakistaner-faktoren er litt for høy i svarte og senka BMWer.

har to stk svarte senkede e36, ingen mistenker meg for å være pakistaner eller inder av den grunn.

Kjøp deg en volvo v40, nissan primera eller volkswagen passat strasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børge

Noen av kameratene mine fra Oslo tok også den. "Ser du har kjøpt deg Pakkisbil?"

Altså, jeg kan ikke la vær å kjøpe en fet bmw fordi bmw har et litt ufortjent dårlig rykte i Oslo. (Og det spørs vel om det blir bedre etter Izzat filmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":y2o38xna]Noen av kameratene mine fra Oslo tok også den. "Ser du har kjøpt deg Pakkisbil?"

Altså, jeg kan ikke la vær å kjøpe en fet bmw fordi bmw har et litt ufortjent dårlig rykte i Oslo. (Og det spørs vel om det blir bedre etter Izzat filmen)

Da er det jo bare å vente litt så kommer de siste velholdte E36´ene også på tilbud...aldri så galt at det ikke er godt for noe... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=862661 den er mere verdt. Det er en bil med litt krefter og rå lyd! 6syl. 160hk+ 2.0L

Børge

Haha, er du redd pakkisfaktoren. Uansett BMW får du garantert slengt Kebabtralle, pakkisbil eller pakkisføner etter deg. Du må heller drite i det og la de kjøre rundt i sine japanske industriprodukt eller DKW`er med feilhjulstrekk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...