Fredrik Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Tenk dere M-bil av nyere utgave med 4 sånne! Hehehe...det var min tanke også...4 stk. eksosspinnere burde være nok for å være en av gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kan ikke helt se for meg at det blir så utrolig pent når den blir tlikoksa av all eksosen å skjiten ... :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 du.. der har jo kommet ut for lengst vis du mener utblås med led lamper rundt? Han tenkte nok på slike spinnere med LEDs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Likte de jeg da, og har bestillt meg to stykker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det greiene der blir litt for mye for meg. Men smaken er jo som den berømte baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 HEHE. Mye rart mann kan få kjøpt i dag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Tenk dere M-bil av nyere utgave med 4 sånne! Hehehe...det var min tanke også...4 stk. eksosspinnere burde være nok for å være en av gutta. ...har høyrt aty dette no kjem på bmw si standarutstyr-liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg tror nok dette kommer høyt på min liste over ting som jeg ALDRI skal ha iallefall. Så jo helt for jævlig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 13, 2005 Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hehe en sånn har jeg lyst på. D må bli en "hit" for folk som liker lexuslykter http://www.shoplaser.com/PRODUCTS%20-%2 ... tm#TURBINE Slik en skal jeg ha! Regner med det er model: X-251 som passer på en 318is? Haha vanligvis er jeg motstander av harry faktorer på biler, men må bare bestille meg en slik på faenskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 http://www.shoplaser.com/PRODUCTS%20-%20Exhaust%20Tip%20Spinners%20-%20ShopLaser.com.htm#TURBINE Slik en skal jeg ha! Regner med det er model: X-251 som passer på en 318is? Haha vanligvis er jeg motstander av harry faktorer på biler, men må bare bestille meg en slik på faenskap! Gud være med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 du.. der har jo kommet ut for lengst vis du mener utblås med led lamper rundt? Virkelig? Han tenkte nok på slike spinnere med LEDs.. Jeg tenkte på kombinasjonen neon/leds/blinkende leds og eksosspinners ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Håper ingen vil ødlegge BMW en med no sånt, passer best på japsebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Gud være med deg.... Hehe trengs ikke! Skal ikke kjøpe meg noe sånt, tenker ikke heli tia så klart om natta crom jalla endestuss, med spinners Nel legg vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ha ha ha, Well spoken! Må jo nesten være toppen av harry effekter! Enig.. Det er ikke noe for BMW,men noe for Supra og Skyline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå