marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 har tenkt å kjøpe nye sommerfelger til nybilen min(fulgte bare med 15t alu på sommerhjul) noen som har noen forslag? har tenkt litt på disse: eller disse: kanskje disse? eller: noen andre forslag? bør ike koste mer en 15000med dekk og må være i 18t! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Den nederste var jo bare helt værst!! fy så råå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Den nederste var jo bare helt værst!! fy så råå!! seriøst? synest kanskje den ser litt kjedelig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hva med disse bare i 18" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 tviler vel på at dem kommer på under 15k med dekk men det er hærlige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 jeg syntes du bør gå for de du har neders. de skal iallefal jeg ha til min nye bil når den kommer. de er veldig pene på. tror det kommer på rundt 8000 for felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tror faktisk eg ville gått for noen feite av den siste typen, syns dem blir finere og finere eller acs kopi som eiker har http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1108# De er jo drittøffe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 som John H sier en ac schnitzer kopi.. men ville helle ha godt for ac schnitzer type III Dem er rå dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hmm er redd for at den skal bli for kjedelig liksom,men fin det er den! acs kopi er uaktuelt da jeg har det i 16t på vinterdekka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 johjoa, du får kopi av Type III også. GS Bildeler har dette, både med og uten skruer (Type III-R) rundt kanten. paulsen, da jeg skulle velge felger til min E46 sedan for 2 år siden så stod det til slutt mellom disse: Jeg endte opp med de nederste, riktignok i 17". Av disse så er det kun de øverste som finnes i 18" for E46 hos GS ser jeg. GS har også disse i 18": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Av de felgene du har ramset opp ville jeg helt klart velgt denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 16, 2005 Share Skrevet Oktober 16, 2005 Type III er en av mine absolutte favoritter. Men de ser ikke så bra ut i 17" dessverre, så da ble det ikke slike på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 tviler vel på at dem kommer på under 15k med dekk men det er hærlige felger Det burde jo være mulig å ikke kommer for langt over 15k hvis du kjøper BBS CH + dekk på samme plass. BBS CH koster ca 3100,- pr. felg. Og da har du jo den definitivt fineste felgen tilgjengelig for e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det burde jo være mulig å ikke kommer for langt over 15k hvis du kjøper BBS CH + dekk på samme plass. BBS CH koster ca 3100,- pr. felg. Og da har du jo den definitivt fineste felgen tilgjengelig for e46. Japp...det er en fantastisk fin felg på E46...den har bløte linjer som på bilen forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg synest dette er pene felger på E46. Er vel den nye M-sport felgen eller noe slikt: Ser litt bedre ut på bil enn på bildet fra Schmiedmann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå