Gå til innhold

feteste felg til e46 touring??

marius paulsen
 Share

Anbefalte innlegg

Frode H;...jeg er helt enig i at disse felgene også er skikkelig fine på E46...CH´ene er dog en tanke mer klassiske :D

e46fall.jpg

Jeg valgte imidlertid BMW´s Krysseker 42 som et litt billigere kompromis i forhold til BBS CH (+ at de kan kjøpes i 16"...jeg er tilhenger av litt komfort). :roll:

318dT_12_juni_05.jpg

En annen mulighet er Alpinafelger, men de er skikkelig dyre. :?

Alpina_B3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har Orginal BMW///M felg som eg skal selje (som den nederste på den fyrste bildeserien)

Er "berre" i 17" og 7,5 og 8,5 breidde.

Det hadde vore fine felgar til nyebilen din Paulsen Brothers. ( med gode Dunlop Sport dekk)

Felgane vart levert orginalt på min E46 Cab M-tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har Orginal BMW///M felg som eg skal selje (som den nederste på den fyrste bildeserien)

Er "berre" i 17" og 7,5 og 8,5 breidde.

Det hadde vore fine felgar til nyebilen din Paulsen Brothers. ( med gode Dunlop Sport dekk)

Felgane vart levert orginalt på min E46 Cab M-tech

hadde det vært minst 18t så hadde jeg vært intrisert ! :)

men det er fine felger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre forslag?

bør ike koste mer en 15000med dekk og må være i 18t! :)

Nå er du vel temmelig bestemt på at det skal være 18", men dersom du kan nøye deg med 17" så har jeg et røverkjøp til deg:

1330.jpg

4 stk. splitter nye 8x17" ET35 alu.felger til E36 og E46 selges kr 4900,-. Ligger i originalemballasjen. Hjulbolter medfølger. Felgene kan hentes i Oslo.

www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/an ... px?Id=1241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel de er jo helt nye, i likhet med hva du får fra GS. Og det er forresten ikke rabatt på felgpakkene, eller andre kampanjetilbud fra GS, kun på varer med ordinær pris. Så med dekk til ca 1100,- pr stk eller mindre så kommer felgene Geir skal selge ut på samme eller mindre pris enn GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel de er jo helt nye, i likhet med hva du får fra GS. Og det er forresten ikke rabatt på felgpakkene, eller andre kampanjetilbud fra GS, kun på varer med ordinær pris. Så med dekk til ca 1100,- pr stk eller mindre så kommer felgene Geir skal selge ut på samme eller mindre pris enn GS.

+omlegging da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...