Gå til innhold

Nye instrumentskiver (dvs, nytt lys og slikt)

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilige i dagslys - jeg vil også ha hvite skiver, men kvier meg for jobben med å montere dem..

I mørket var de hmm ja.. fæle? :twisted:

Latterlig enkelt å bytte når man først har gjort det én gang ;)

Menne.. skal ta noen bedre nattbilder idag. Av begge modusene og slikt.

Hvis du skal ha noe hjelp med montering, er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal gjøre noe med dashbord klokkene synes jeg at chromringer gir det beste inntrykket..

M-m. Har kanskje tenkt til å kjøpe slike også. :D

Tok noen nye bilder her:

IMG_3213_red.jpg

Som man kan se, så sliter jeg litt med lys helt ut i nålen på hastigheten. Kan en pære her ha gått når jeg satte på disse skivene? Er det flere pærer enn den ene som lyser opp innerst i midten av nålen? Håper noen har noen gode idéer på dette :?

IMG_3215_red.jpg

IMG_3216_red.jpg

Blått lys. Kan endres i styrke til veldig svak.

IMG_3220_red.jpg

Grønt lys. Også endres i styrke. Noe som er gjort her. Var nemlig litt usikker på om kameraet kunne klare en god forskjell på fargene (blå vs grønn). Derfor er den litt svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult!!! Synes jeg da... :P Jeg ville ikke hatt det i min bil, for slikt synes jeg skal stå på showbiler! Akkurat samme med neonlys, synes det er skikkeli nice, men igjen - på showbiler!!

(liker masse farger og styr jeg :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...såg OK ut i dagslys....

Du har nok ein anna oppfatting av dette en dei fleste som svarar i tråden, du har sett det i bruk og er litt betatt av at det kan justerast og greier... Vanskeleg å presentere slike ting med bilder.

Heng meg på utalen om at det viktigaste er at du er fornøygd.

Likar chrom ringar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...såg OK ut i dagslys....

Du har nok ein anna oppfatting av dette en dei fleste som svarar i tråden, du har sett det i bruk og er litt betatt av at det kan justerast og greier... Vanskeleg å presentere slike ting med bilder.

Heng meg på utalen om at det viktigaste er at du er fornøygd.

Likar chrom ringar.....

Hmm... er nok mye sant i det du sier ja.

En annen ting er jo at det er mange "hardbarka" BMW-eiere her, som da er semi-vandt med det normale speedometerutseende, og derfor selvsagt sverger til dette. Jeg sier heller ikke at det er noe galt med det vanlige ;) Ville bare prøve noe litt -anderledes-

Jeg for min del, eier nu min første bil, og det skal selvsagt ikke bli den siste BMW :D

Men men.. Takk for "forståelse" på at det viktigste er jo at jeg er fornøyd (og dere andre som også skrev liknende :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instrumentskivene tror jeg er omtrent det siste jeg ville ha byttet på min BMW...nest etter rondellen. For meg er rondellen og instrumenthuset helt klart viktige deler av en BMW´s identitet...som man etter min mening ikke kødder med... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske stilig i dagslys, men ikke så kult når det er mørkt.

Personlig så ville jeg aldri ha byttet ut de orginale, de er utrolig behaglige å se på, og det går perfekt til resten av bilen, jeg synes det er veldig fint slik som det er, jeg tror BMW har lagt MYE tid i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...