P.I.B Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ble litt bedre i dagslys ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ble litt bedre i dagslys ja Gjelder også å få tatt en bra bilde. Lys, skarphet, vinkler, osv. Sier en del det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kan jo bytte ut diodene men originale dioder for bmw.. da får du nice skiver i dagslys, samt om kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Stilige i dagslys - jeg vil også ha hvite skiver, men kvier meg for jobben med å montere dem.. I mørket var de hmm ja.. fæle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Stilige i dagslys - jeg vil også ha hvite skiver, men kvier meg for jobben med å montere dem..I mørket var de hmm ja.. fæle? Latterlig enkelt å bytte når man først har gjort det én gang Menne.. skal ta noen bedre nattbilder idag. Av begge modusene og slikt. Hvis du skal ha noe hjelp med montering, er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Skal huske på et hvis jeg engang kjøper meg. Blir nok trolig vanlige hvite, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvis man skal gjøre noe med dashbord klokkene synes jeg at chromringer gir det beste inntrykket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvis man skal gjøre noe med dashbord klokkene synes jeg at chromringer gir det beste inntrykket.. M-m. Har kanskje tenkt til å kjøpe slike også. Tok noen nye bilder her: Som man kan se, så sliter jeg litt med lys helt ut i nålen på hastigheten. Kan en pære her ha gått når jeg satte på disse skivene? Er det flere pærer enn den ene som lyser opp innerst i midten av nålen? Håper noen har noen gode idéer på dette Blått lys. Kan endres i styrke til veldig svak. Grønt lys. Også endres i styrke. Noe som er gjort her. Var nemlig litt usikker på om kameraet kunne klare en god forskjell på fargene (blå vs grønn). Derfor er den litt svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Mye bedre sånn, men ikke fan av det der uansett. Sånne liker jeg derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 De 2 øverste av de nye bildene så noe bedre ut men når jeg kikker på så tenker jeg folkevogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dritkult!!! Synes jeg da... Jeg ville ikke hatt det i min bil, for slikt synes jeg skal stå på showbiler! Akkurat samme med neonlys, synes det er skikkeli nice, men igjen - på showbiler!! (liker masse farger og styr jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...såg OK ut i dagslys.... Du har nok ein anna oppfatting av dette en dei fleste som svarar i tråden, du har sett det i bruk og er litt betatt av at det kan justerast og greier... Vanskeleg å presentere slike ting med bilder. Heng meg på utalen om at det viktigaste er at du er fornøygd. Likar chrom ringar..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...såg OK ut i dagslys....Du har nok ein anna oppfatting av dette en dei fleste som svarar i tråden, du har sett det i bruk og er litt betatt av at det kan justerast og greier... Vanskeleg å presentere slike ting med bilder. Heng meg på utalen om at det viktigaste er at du er fornøygd. Likar chrom ringar..... Hmm... er nok mye sant i det du sier ja. En annen ting er jo at det er mange "hardbarka" BMW-eiere her, som da er semi-vandt med det normale speedometerutseende, og derfor selvsagt sverger til dette. Jeg sier heller ikke at det er noe galt med det vanlige Ville bare prøve noe litt -anderledes- Jeg for min del, eier nu min første bil, og det skal selvsagt ikke bli den siste BMW Men men.. Takk for "forståelse" på at det viktigste er jo at jeg er fornøyd (og dere andre som også skrev liknende ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Instrumentskivene tror jeg er omtrent det siste jeg ville ha byttet på min BMW...nest etter rondellen. For meg er rondellen og instrumenthuset helt klart viktige deler av en BMW´s identitet...som man etter min mening ikke kødder med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Var ganske stilig i dagslys, men ikke så kult når det er mørkt. Personlig så ville jeg aldri ha byttet ut de orginale, de er utrolig behaglige å se på, og det går perfekt til resten av bilen, jeg synes det er veldig fint slik som det er, jeg tror BMW har lagt MYE tid i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå