Gå til innhold

Litt pepper til Schmiedmann

j0lle
 Share

Anbefalte innlegg

Heter vell Motor-Technik enda? Fikk pakke fra dem for ett par uker siden, da var avsender merket Motor Tecnik og det navnet stod også over hele kassen som alt lå i..

Jeg har forresten aldri opplevd dårlig service fra dem, synes de yter god service. Men jeg skjønner godt din frustrasjon, beklagelig at slikt skal skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter vell Motor-Technik enda? Fikk pakke fra dem for ett par uker siden, da var avsender merket Motor Tecnik og det navnet stod også over hele kassen som alt lå i..

Jeg har forresten aldri opplevd dårlig service fra dem, synes de yter god service. Men jeg skjønner godt din frustrasjon, beklagelig at slikt skal skje..

De har nok litt pakketeip med den gamle firmalogoen liggende... ;) Men ja, de svarer med MT i tlf og på mail..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Har selv hatt problemer med disse gutta.

Bestilte noen deler til min forrige E28, etter å ha venta i 3 måneder sendte jeg mail og avbestilte.

Så gikk det enda noen uker, så dukker plutselig delene opp på posten (?),

så jeg sendte nok en mail og sa klart i fra at delen for lengst var avbestilt.

Delene ble sendt i retur av posten, og i min postkasse dukka det opp et krav på 250 kr for retur..

Etter mailen jeg da sendte er jeg nok uønska som kunde der, men det plager meg fint lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hendt ting tar litt tid der ja! hvertfall hvis det er ting som ikke er på lager, eller kommer inn igjen!

detta gjaldt bl.a en girkule som hverken schmiedmann eller koed klarte å få tak i! :P

men f.eks, eisenmann eksosen min kom en uke etter bestilling! + senkeskålene som egentlig ikke var på lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her!! jeg bestillte angeleyes noen festeklips og girkule-emblem til en e30 for noen måneder siden...

fikk pakken.. bare lyktene.. ringte og maste.. jaada det skal vi sende... fikk ikke noe deler så tror ikke jeg gidder å handle derifra mer.. dette var forsåvidt i danmark da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, motor technik har noen bra folk og noen mindre bra folk, han dere refererer til går under navnet legen, ikke spør hvorfor, han er nedsnødd, tror han kjører Golf hehe...

Ellers har de meget kunnskapsrike folk der.

De begynnte å være billig, men er ikke så billig lenger, og når du ser hvem de skrur for kan man kanskje skjønne hvorfor?

Autostrada bl.a.

:wink:

Hørt endel morsomme ting om Ferrari bl.a, kjenner en av de litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert handla for titalls tusen der..aldri hatt noe problem jeg. Helt super service syns jeg..:)

Har lagt igjen minst 20 tusen der selv....og får meget bra service..men det er kanskje på grunn av at vi er gode kunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert handla for titalls tusen der..aldri hatt noe problem jeg. Helt super service syns jeg..:)

Har lagt igjen minst 20 tusen der selv....og får meget bra service..men det er kanskje på grunn av at vi er gode kunder?

joda mulig det, men er dumt for dem som kanskje en gang ville brukt titalls tusen (og blitt faste gode kunder) men som kanskje bare har fått bestilt et par pakker der tidligere.. jeg har alltid opplevd bra service utenom en mail jeg ikke fikk svar på når jeg fant noe billigere etc.. pga den "garantien" dem har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...