hagenisse Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gratulerer Aguilera. Og ellers tror jeg det var 1x0,8 papp-cola samt noen glass pepsi. Altså en helt standard lørdag for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Tror det var noen som hadde konsumert litt alkohol på Åndalnses i går å, de hadde visst sendt et oljefat ned en bakke mot politiet.. Jeg drakk forøvrig litt 96% himkok, å noen pils på fredagen Forresten gratulerer med dagen Aguilera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg hadde i meg 2 X 1/2l Sprite Zero igår og inatt, samt en ukjent mengde rent vann.... Men fikk sett litt på dem som konsumerte mye alkohol igår, og jeg er skremt . Håper jeg ikke er likedan i fylla Siden jeg kjører drosje, så ser jeg mye rart for å si det sånn..... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 siden konsumere betyr bruke opp iflg ordboken kan jeg si jeg har konsumert 4 50ltr fat pils 2fl akke 2.fl ballentine's 1fl. jameson 1.fl jager 6x3 ltr syrah cabarnet 25fl. fetzer zinfandel 2002 10. fl musserende 10.fl Chardonnay hvitvin. osv osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 siden konsumere betyr bruke opp iflg ordboken kan jeg si jeg har konsumert 4 50ltr fat pils 2fl akke 2.fl ballentine's 1fl. jameson 1.fl jager 6x3 ltr syrah cabarnet 25fl. fetzer zinfandel 2002 10. fl musserende 10.fl Chardonnay hvitvin. osv osv..... Du jobber m.a.o. i en bar/restaurant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 poeng til deg. og helgen er ikke slutt enda, er på jobb nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 poeng til deg. og helgen er ikke slutt enda, er på jobb nå også. Så...hvor mange desiliter alkohol har du forbrent i helgen ? ...eller er du en like "dårlig" bargjest som enkelte av oss andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 hakke forbrent noe denne helgen nei! Men kommer seg vel til uken, i denne bransjen er det ukedagene som teller. Kjekkere det, mindre folk og lavere priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg tok x antall pils, og desverre med tanken på formen i dag: Jack Daniels!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Siden det da er min bursdag idag, så ble det endel alkohol igår ja ca 60 dl med sprit En kopp baileys og kaffi Et par shotts hvitvin (aner ikke hvor mye) Og enda mer shotts Ble jeg full? -JA!! Gratulerer med dagen! Siden dette er et bilforum, så må jeg vel minne deg på å huske 6 timers-regelen! (Hvis den ennå gjelder!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 7 stk 0.33 tuborg 0.5 L Sambucca 6 0.5 hansa 1 stk fjellbekken 3 dl smirnoff hardt? ohyeah.. full som ei lerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hmm.. grattis med dagen på etterskudd ja i helga ble det 2stk 0.7 kalinka.. 4-5 dl absint.. + noen utepils osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå