Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi snakker om motorer med over 1000 hk. Her i daytona er det biketoberfest. Mange motorsykler kommer hit å samler her fra hele landet. Møtte Paul Sr og hans to sønner fra orange county choppers i går =) Men det jeg skulle frem til var.. Jeg så en motor sykkel med 1000 HK =) den var heeeeelt råååå!!!

Skrevet
når vi snakker om motorer med over 1000 hk. Her i daytona er det biketoberfest. Mange motorsykler kommer hit å samler her fra hele landet. Møtte Paul Sr og hans to sønner fra orange county choppers i går =) Men det jeg skulle frem til var.. Jeg så en motor sykkel med 1000 HK =) den var heeeeelt råååå!!!

Apropos Orange County Choppers...et ganske artig program som går på Discovery... :D

http://www.orangecountychoppers.com/occweb_ver2.php

Skrevet

På det øverste bildet; det der så ut som noen veldig pinglete drivaksler i forhold til effekten! :o

Skrevet
Ja, det var vel i formel 1 så vidt jeg husker.... Det går forøvrig rykter om en Z3 med en sånn motor i Sverige. Har aldri sett den, men hørt om den.....

Her er den:

Gellerasen-2002-08-18-051.jpg

597-new_2004-08-08-05_jarl.jpg

Skal gå med ca. 700hk..

Skrevet

Jeg så et filmklipp fra Top Gear der Tiff Needell har om "The History of BMW Motorsport". Der står det alt om 1,5 liters 1500hk motor osv... Nelson Piquet tror jeg kjørte en av de bilene...

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg kjenner fyren. han kommer fra moi, noe som jeg også jør. han har hvite skilter på bilen! blir ikke så gode tider på drag å sånt fordi den bare spinner når han tutcher gasspedalen...

Skrevet

Den er godkjent ja.

De bruker den visst som familie bil :) (kødder ikke)

Stemmer det. Husker ikke hvor mange 1000km han brukte den i året, men da var ikke mye forksjellig fra meg. Campingturer og alt hadde de brukt den på. Slikt synes jeg er litt tøft gjort.

Skrevet
Hørte noe om ca 1000hk jeg, som var en tung modifisert og turboladet M10 i utgangspunktet? Brukte i Formel 1 (?) Måtte ha hatt et sinnsvakt ladetrykk! 3 bar ++

3 bar? nei det er ingenting iforhold til det de brukte! 5.5 bar var ladetrykket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...