Gå til innhold

Vinterhjul er stusselig...

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ringte deg jeg!! men kom til SVARER!!!!!!! hehe :P du gikk glipp av mye morro på tryvann, men vi tar det igjen imorgen hehe

Ellers så ble det ikke noe nye vinterdekk på 7'ern i dag :? de kom ikke til butikken med vare bil alikevell, kommer vel imorgen, men til ingen nytte.. skulle kjøre 7'ern bort dit idag, men fant fort ut at det var like så greit å ringe viking, for jeg hadde ikke sjangs å komme meg frem på sommerdekk. Men tror du ikke KNEHØNA som kjørte viking bil kom med en pitteliten taue bil, den var jo nesten mindre enn 7'ern :? Lok hue klarte da å skrape hele fronten på bilen da han dro den etter seg. fikk stoppet han da, og fikk han til å ringe etter en større taue bil. da den kom og den skulle kjøres opp på planet fant jeg ut at allt av ABS og traction osv altså all elekrtronikk til bilen, var klikk. da var det bare å sende den til trondrud :? på vikings regning seff!! men da vi kom dit og han skulle ha den ned av lasteplanet, klarte han å ta bakfangere :? for noen pappskaller!!! men men det ordner seg nok :wink:

Djises!

At det skal gå an.. Dekker NAF reparasjon av alt dette da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sååååå glad jeg slipper vinteren og alt det tullet rundt det. kommer hjem til jul en liten tur for å feire ferien med familie og da kommer jeg til å låne en venninnes 116i. blir vel artig det. MMM deilig å bo i florida, NULL SNØ.. ble forrestens stoppet av politiet i dag i fartskontroll her.. kjøre i 60 miles i en 40 sone.. fikk 80 dollar og hele 50 cent i bot. dæven :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gjøre som E-Evjen, og vise frem vinterdoningen, siden vinterhjulene jeg viste ikke blir kjørt med:

merce1.jpg

Kjekt med god plass - så blir det bruk for barnevogn på nyåret også. :D

Du har en fin Mercedes-Benz...W124 300TE er den siste skikkelige Mercedes-Benz´en som er konstruert. Det ble også levert en utgave med 24 ventiler og 220 HK, men en 300TE er absolut en av de siste klassiske modellene fra Stuttgart. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...