ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 ..ja då er det eit fett Nautilus!!! Trur jaggu eg hadde satsa på sommarhju heile året då!...vinter var flott og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ringte deg jeg!! men kom til SVARER!!!!!!! hehe du gikk glipp av mye morro på tryvann, men vi tar det igjen imorgen heheEllers så ble det ikke noe nye vinterdekk på 7'ern i dag de kom ikke til butikken med vare bil alikevell, kommer vel imorgen, men til ingen nytte.. skulle kjøre 7'ern bort dit idag, men fant fort ut at det var like så greit å ringe viking, for jeg hadde ikke sjangs å komme meg frem på sommerdekk. Men tror du ikke KNEHØNA som kjørte viking bil kom med en pitteliten taue bil, den var jo nesten mindre enn 7'ern Lok hue klarte da å skrape hele fronten på bilen da han dro den etter seg. fikk stoppet han da, og fikk han til å ringe etter en større taue bil. da den kom og den skulle kjøres opp på planet fant jeg ut at allt av ABS og traction osv altså all elekrtronikk til bilen, var klikk. da var det bare å sende den til trondrud på vikings regning seff!! men da vi kom dit og han skulle ha den ned av lasteplanet, klarte han å ta bakfangere for noen pappskaller!!! men men det ordner seg nok Djises! At det skal gå an.. Dekker NAF reparasjon av alt dette da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg får gjøre som E-Evjen, og vise frem vinterdoningen, siden vinterhjulene jeg viste ikke blir kjørt med: Kjekt med god plass - så blir det bruk for barnevogn på nyåret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Djises! At det skal gå an.. Dekker NAF reparasjon av alt dette da eller? Jo da alt blir betalt av NAF De sier så iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg er sååååå glad jeg slipper vinteren og alt det tullet rundt det. kommer hjem til jul en liten tur for å feire ferien med familie og da kommer jeg til å låne en venninnes 116i. blir vel artig det. MMM deilig å bo i florida, NULL SNØ.. ble forrestens stoppet av politiet i dag i fartskontroll her.. kjøre i 60 miles i en 40 sone.. fikk 80 dollar og hele 50 cent i bot. dæven :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 MMM deilig å bo i florida, NULL SNØ.. Dennis, Katarina, Rita, Wilma. Har ikke møtt noen av de du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 har ikke møtt på de enda, de var mye mer sør for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg får gjøre som E-Evjen, og vise frem vinterdoningen, siden vinterhjulene jeg viste ikke blir kjørt med: Kjekt med god plass - så blir det bruk for barnevogn på nyåret også. Du har en fin Mercedes-Benz...W124 300TE er den siste skikkelige Mercedes-Benz´en som er konstruert. Det ble også levert en utgave med 24 ventiler og 220 HK, men en 300TE er absolut en av de siste klassiske modellene fra Stuttgart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Cup vingene kommer til å gå til hel.... vær sikker, å de kommer til å ta med seg front fangern også vis du har like mye uflaks som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ja da var det min tur til å slenge på sykkelhjula . Fra dette: Til dette: Fra 265/35-18 til 195/65-15 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 ...ja det vart ikkje det same!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Ja da var det min tur til å slenge på sykkelhjula . Ville heller kalt det trillebårhjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Helt enig... man kan bli avhengi av sommerhjul, både pga utseende og grep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 helt greie vinterhjul. nesten finere enn de 17" sommerhjula jeg fikk med. men blir vel nye sommerhjul med tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Litt stusselig med vinterdekk, men det har sin sjarm. Kjekt med orginal utsjånad igjen. med sommerdekk 17" Rondell : med vinterdekk 15 krysseiker : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå