Gå til innhold

Autofil og Koenigsegg C.C.R

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

":uv0omwly]Skuffende at den ikke knuste Viperen da...

Viper, som forøvrig ble slaktet av fifth gear.

Men føreforholdene har vel en del å si på rundetiden.

Og hvilke føreforhold er det da? Såvidt jeg kan se på videoen er det helt tørr asfalt under Königsegg-kjøringen.

Viper er RÅ bil! Sånn er det bare.. har forresten vært hjemme hos han som eier Viperen de kjørte på Autofil. Foreldrene mine kjenner ham. Han har helt rå bilpark.. God mann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Gunnar: Og hvilke føreforhold er det da?)

I filmen det linkes til sies det at "det er glattere nedi svingen her"...

Men ville på forhånd tippet at Viperen vill blitt kraftig frakjørt her.

Gleder meg til å se episoden hvor dette skal vises.

Rå bil, uansett hvilket land den stammer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det blir nevnt tidligere her at han kunne kjøpt Enzo, men da må han ihvertfall ha eid en Ferrari før, ellers får han vel ikke kjøpt en Enzo.. Må vel godkjennes av Ferrari før han får lov til å handle, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg ville foretrukket en Italiensk bil i dette tilfellet for den Svenske er såååå råååå.

Har sett Både Enzo, Zonda og Den Svenske bilen jeg aldri klarer å skrive navnet på live. Må si att Svensken nesten retter opp mitt syn på Volvo. (bare nesten :lol: ) 8)

K O E N I G S E G G ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg ville foretrukket en Italiensk bil i dette tilfellet for den Svenske er såååå råååå.

Har sett Både Enzo, Zonda og Den Svenske bilen jeg aldri klarer å skrive navnet på live. Må si att Svensken nesten retter opp mitt syn på Volvo. (bare nesten :lol: ) 8)

K O E N I G S E G G ;)

Merkelig navn egentlig...en slags engelsk versjon av det adelige tyske navnet Königsegg. Firmaets svenske grunnlegger heter da også Christian von Königsegg...og han kommer åpenbart fra en svensk gren av den samme familien... :wink:

http://www.koenigsegg.com/company/index.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...