Espen|3k Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Flott bil, grabba Drømmebil det der Svart E30 coupe er go oppskriften Steike fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Grattis med ny bil! Ser jo kjempe flott ut den der! Ta god vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg må si at jeg snur meg heller etter en fin e30(som den 318is'en her) eller e28 langs veien enn nye BMW'er og Mercederser... Noen andre som er enige der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg må si at jeg snur meg heller etter en fin e30(som den 318is'en her) eller e28 langs veien enn nye BMW'er og Mercederser... Noen andre som er enige der? Absolut...jeg kan ikke bli mer enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg må si at jeg snur meg heller etter en fin e30(som den 318is'en her) eller e28 langs veien enn nye BMW'er og Mercederser... Noen andre som er enige der? Absolut...jeg kan ikke bli mer enig... jeg snur meg etter ALLE BMW`r jeg da.. men gidder ikke se på taxi`r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Gratulerer med flott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 utrulig fin, liker de der bbs felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 UTROLIG pent! Misunner deg! Sort E30 Coupe er alltid en slager, og spesielt når den er så diskre og fin som denne. Pass VELDIG godt på den, ser at det står at den er vinterbil!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Meeeeget pen bil! E30 coupe er noe av de fineste bilene overhodet! Kunne tenkt meg en slik selv. Utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nice bil..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 den så drit strøken ut! er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 strøken 318is til å kjøre på glatta med etter mange år med forhjulstrekk? Håper den lever gjennom vintern... For strøken til å dø alt nå... ...men få bytta ut de frontstolene med noen orginale sportstoler i stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg må si at jeg snur meg heller etter en fin e30(som den 318is'en her) eller e28 langs veien enn nye BMW'er og Mercederser... Noen andre som er enige der? Absolut...jeg kan ikke bli mer enig... Er ikkje alderen på bilen som bestemmer om den får min oppmerksomheit, er bilen fin så kan eg og få headspinn på ein 2005 mod E30'en her er flott! ..men ville heller ha kikka på Lotus'en din om eg berre fikk sjå på ein. Det er kul bil, men litt snaklaus front, men det vert vege opp av ein kul hekk. MR2....artig bil det, hadde ein i -92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Gratulerer! Den var skikkelig fin! så veldig strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Pen bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå