Gå til innhold

Felger til BMW 1-serie


Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje ikke verdens billigste felger, men det må da finnes kopifelger av noe slag....

bild5ee.sized.jpg

bild1.sized.jpg

bild3.sized.jpg

Hamann PG2 18" med enten 225/40/18 rundt om eller 225/40/18 framme og 245/35/18 bak.....Begge komb på 8,5" brei felg.

De var jo små fete. Så ikke ut som noen billig felg nei :lol: Må vel finnes noe lignende ja. Takker for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått for 18". Mener 19" blir for stort til den "lille"bilen.... :) Moderat senking og 18" synes jeg er helt perfekt på 1 serien! Det lå et bilde av eksen sin sølv 1 serie fra Frogneseteren treffet min det finner jeg desverre ikke igjen. Hun hadde 18" koyo magic felger.

http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... bp-01.html

Jeg skal ha 19" på min E90 og da kjøper jeg ikke run flat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå for BMW RunFlat ... jeg har kjørt en 120d med 17" runflat og det sporer myye... Tror det var felgene som følger med "sportspakken" men det er jeg faktisk litt usikker på...

jeg vet ikke hvordan bilen oppfører seg med veldig store felger, men tenk deg litt om. for store felger kan ødelegge komfort og kjøreegenskaper...

Sikkert mange som ikke er enig i dette, men jeg ville valgt 17" eller kanskje 18"

Om du har penger... sjekk ut ALPINA.. men da tror jeg man må regne med å måtte betale mange penger ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at kanskje 18" ble akkurat passe, med tanke på komfort og utseende. Senke rundt 40/35 eller noe og ikke gå for run flat. Hva slags profil burde dekkene ha for at det ikke skal se "ballong" ut da? Har kikket litt på noen 18" men de er bare 7,5" brede. Da får man vel ikke på så veldig brede dekk heller.

225/35, 215/35 eller noe i den duren?

Takker for alle svar og forslag så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe forslag på dekk profil, bredde? :?:

18" ville jeg brukt 225/40 evt 255/35 bak.

19" ville jeg brukt 235/35 evt 265/30 bak

felgbredde ville jeg hatt 8.5" foran og evt 9-10" bak.

jeg ville ha gått for 19", men jeg er ikke så opptatt av komfort.. :wink:

hvis du har råd, så vil jeg anbefale BBS Le Mans:

lm.jpg

eller BBS RS-GT:

rs-gt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...