Gå til innhold

Felger til BMW 1-serie


Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville vel egentlig gått for 17" siden jeg er opptatt av litt komfort. Men 18" er jo hakket tøffere å se på da.

Vell.. Jeg har 225/40/18 sommer og det er absolut ikke noe komfort-problem mener jeg.. de sporer veldig lite.. goodyear f1 dekk..

På 1 serie hadde jeg gått for noen 18" med tynne eiker og liten kant. De bbs felgene som er postet tideligere her trur jeg blir veldig fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel egentlig gått for 17" siden jeg er opptatt av litt komfort. Men 18" er jo hakket tøffere å se på da.

Vell.. Jeg har 225/40/18 sommer og det er absolut ikke noe komfort-problem mener jeg.. de sporer veldig lite.. goodyear f1 dekk..

På 1 serie hadde jeg gått for noen 18" med tynne eiker og liten kant. De bbs felgene som er postet tideligere her trur jeg blir veldig fint..

Er dette 8" brede felger da? Sett på noen, men de er bare 7,5"

Mye har du senket? Bilde for å se åssen det ser ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for 18".

Og gutter, det ER forskjell på E46/Z3 og 1 serie mht felg, det som er fint på en bil er ikke pent på en annen.

Har faktisk ikke sett så mye rått på 1 serien ennå, men en felg jeg synes er pen er E46 M3, den er det veldig mange som har, men ikke sett den på en 1 serie ennå - den får du også billig!

Et sett med disse felgene i 18", med Goodyear F1 (de nye ja) 10-11.000.-)

Evt BBS CH?

Lykke til!

:oops:

Eh, er det meningen du skal ha til vinter eller sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel egentlig gått for 17" siden jeg er opptatt av litt komfort. Men 18" er jo hakket tøffere å se på da.

Vell.. Jeg har 225/40/18 sommer og det er absolut ikke noe komfort-problem mener jeg.. de sporer veldig lite.. goodyear f1 dekk..

På 1 serie hadde jeg gått for noen 18" med tynne eiker og liten kant. De bbs felgene som er postet tideligere her trur jeg blir veldig fint..

Er dette 8" brede felger da? Sett på noen, men de er bare 7,5"

Mye har du senket? Bilde for å se åssen det ser ut??

Vet ikke om det kansje var litt uklart det jeg skrev.. men jeg har ikke 1-serie.. Har e46 coupe.. orginal m-tech understell, senket 20/20.. 8" brede felger..

Det jeg ville frem til var at det absolut ikke var noe dårlig comfort i større felger.. Klart det er litt stivere, men har mann riktig dekk og slikt så behøver det ikke å spore eller ha andre ulemper som folk ofte asosierer med større felg/dekk

Også mente jeg at jeg trodde 18" blir bra på 1-serie.. De får snart inn en 1-serie demobil på Bilsalongen i Skien med 18" etter hva jeg har hørt.. kansje den kunne være noe å kikke på når den kommer?

Gjør vell ikke noe å vente litt? Du skal vell ikke ha 18" på vinterhjula regner jeg med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønte det som om du hadde 18" ja, men trodde ikke at du hadde 1-serie. :wink: ville bare se åssen det så ut og hvor mye senk du hadde. Den demobilen tror jeg er en rød/rosa 116i. Den er vel senket 60mm ettersom jeg vet. Han som eier den lurte meg til å kjøpe fjærene til den og sa det var sportsunderstell og at dem passet til diesel. Har hatt 19" på to biler fra før av, med 235/35 falken FK451 dekk. Synes komforten fort ble borte når jeg fikk på de. Men det er vel kanskje litt smak og behag også. Har ikke dårlig tid. Må finne senkesett først også :) Trenger ikke fullt så store vinterhjul nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for 18".

Og gutter, det ER forskjell på E46/Z3 og 1 serie mht felg, det som er fint på en bil er ikke pent på en annen.

Har faktisk ikke sett så mye rått på 1 serien ennå, men en felg jeg synes er pen er E46 M3, den er det veldig mange som har, men ikke sett den på en 1 serie ennå - den får du også billig!

Et sett med disse felgene i 18", med Goodyear F1 (de nye ja) 10-11.000.-)

Evt BBS CH?

Lykke til!

:oops:

Eh, er det meningen du skal ha til vinter eller sommer?

Tenkte litt på noe 5 eiket jeg, men ser jo at mye annet kan se bra ut også. Hvordan er de E46 M3 felgene? Er vel rundt 10-13k jeg har tenkt å legge i felger.

Dette er til sommerfelger ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fant meg endelig en felg egentlig var gått ut, men det var igjen ett sett. Selgeren fikk dette idag og felgene så ikke ut i det hele tatt. Kikking etter nye felger har begynt igjen og jeg lurer på hva folket synes om en av disse to? :?: Godt å få noen andre sine synspunkter også :wink:

denne i carbon grå

vrcg.jpg

eller denne

plat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 miglia felgen var jo selvsagt ikke å få ikke 5/120 da...

arg, er ikke så lett dette... driver og sjekket litt med platinum felgen..

Noen med erfaring med å kjøre på 19" med 235/30 profil?

Bare prøvd falken sine 235/35 og det slår godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste 1'ern jeg har kjørt, hadde 18" felger med M understell.

Vet det er stor forkjell på 18" og 19", hvertfall på E39 som jeg har (forløpig)

Hadde gått for 18" felger, billigre enn 19", og ikke fullt så lett å slå de skjeve!

Så har du litt komfort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...