Gå til innhold

Noen som kjenner denne anonsen?

cornelius
 Share

Anbefalte innlegg

syns ikke bakenden er det verste jeg har sett

Hvis du liker Lexusbaklys...hvorfor ikke heller kjøpe en Lexus IS 200 S ? Det er faktisk en utmerket bil og den går som en mellomting mellom E36 320i og E36 323i/325i... :wink:

jeg har da for faan samme lykter samme spoiler og samme lakk..

driter i den leksusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns ikke bakenden er det verste jeg har sett

Hvis du liker Lexusbaklys...hvorfor ikke heller kjøpe en Lexus IS 200 S ? Det er faktisk en utmerket bil og den går som en mellomting mellom E36 320i og E36 323i/325i... :wink:

jeg har da for faan samme lykter samme spoiler og samme lakk..

driter i den leksusen

Javel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der Preben Strand er ingen person å handle med. Han kjøpte en Calibra av en kompis en gang, også ringte vi han og hørte hvorfor han skulle selge den for 50000kr mer to dager etter han hadde kjøpt den, og hvordan han hadde fått den nylakkert, breddet, trimmet med 240hk, etc etc etc.. Og han smurte på med mye løgn.. :)

Den BMW'n der kunne vært fin den, med litt mindre stasj.. Ikke så ille egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg, den er IKKE det verste jeg har sett, faktisk ikke så ille i det hele tatt.

det virker som dere er så redd for noe som skiller seg litt mer ut, enn bare alpina, hartge styling osv. alt skal være org iflg dere for at en bmw skal være fin, må tåle å se at noen faktisk vil få en litt mer spessiel bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker som dere er så redd for noe som skiller seg litt mer ut, enn bare alpina, hartge styling osv. alt skal være org iflg dere for at en bmw skal være fin, må tåle å se at noen faktisk vil få en litt mer spessiel bmw...

Godt sagt 8) Jeg er helt enig :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt 8) Jeg er helt enig :applause:

Ikke er jeg redd for en BMW som skiller seg ut, en BMW behøver heller ikke være original for at den skal være fin og jeg tåler å se en ramponert BMW...jeg er bare ikke enig i at den viste BMW´en er noe å samle på. Den er etter min mening lite sofistikert, lite original og den er ikke så rent lite barnslig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hadde vært knall tøff den hvis man hadde tatt bort tribal tingen i fronten.. Men jeg må jo si att jeg fikk stor respekt for deg "bmwE9" etter att du innrømte den stripe tingen til Alpina 8) Jeg må jo bare tilstå att en strøken orginal bil er flott å se på også. Men da skal den være rimelig strøken altså 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig synes svarte bmw'r ikke kler lexus.. mener sølvfargede kler de mer enn svarte.. synes bmw'r kler dem bedre enn mange andre merker forøvrig. Mange av meningene dine synes jeg faktisk er usaklige bmwe9.. det er min mening.. og du har vel dine meninger om alle andres biler. men ikke alle liker disse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...