Tommy Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Rett å slett ufyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Veldig DTM i grunn.. men fronten var litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 HELE fronten er til å spy av, og baklyktene, men breddinga osv var fett, litt DTM style på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! Alpina kan kunsten å spinne videre på BMW´s originale design uten at det bare blir harry og latterlig... Alpina B12 Coupé 5.7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Alpina B12 Coupé 5.7 FORELSKA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 ganske vanlig styling, luftinntak og lepper, miss something? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 ganske vanlig styling, luftinntak og lepper, miss something? Hmmm...kunsten er å vite når nok er nok... 416 HK ved 5400 rpm og 570 Nm ved 4000 rpm ...0-100 Km/t på 5,8 sekunder og en topphastighet på 300 Km/t var absolut ikke vanlig i 1992... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! hehe, eneste jeg ikke helt likte var fronten, synes du skulle hatt bmw grill og lykter, så ser man hva det er:) men synes sånn styling som jeg har på min 3'er passer fint, ikke for overkill heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Den E34'n hadde nok vært kul å spektakulær å kjøre rundt i for en som ikke er BMW entusiast.... Hva som er pent? M-tech er pent! Alt som bygger ut, utenom DTM ser overall helt jævlig ut. Usymetriske fangere er også noe av det værste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Star E-34 wars . Er nok den oppbrukt styling typen jeg da, men stå på, smaken er som baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 alt for exstremt... støtter den alpine stylingen, diskret, men fint... kunne aldri kjørt rundt i noe sånt.. men sef, like man oppmerksomhet å skille seg ut er det sikkert greit for dem.. men spar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Tragisk...enkelte mennesker burde beskyttes mot seg selv... Den støtter jeg.... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! Slik skal en E34 se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 taket var fint da orginal M styling er nok noen hakk høyere på ønskelista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå