Gå til innhold

E34 bodykit

S2C
 Share

Anbefalte innlegg

fy F****... sjønner ikke at det går an å like noe slikt engang jeg da men, folk er tydelig vis endel forskjellige... mye tøffere med en senket strøøøøøøken BMW med originale fangere enn et romskip som er for overdrevet til å bruke i starwars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW!

Det som er fett er Alpina, M-tech, Hartge, Ac S osv... Man må vite når nok er nok, og ikke sette på så mye at bilen ser ut som et jævla juletre...

Det værste jeg vet er den "The Fast And The Furoiuse" bølgen som jeg kaller den, hvor det plutselig har blitt kult å stappe mest mulig jall og drit på bilen, også stappe på masse klistremerker osv... Det ser helt forjævlig ut! :lecture:

Riskoker styling på BMW, Neitakk =;

00158.jpg

Og om du blir kvalm av den bilen der, så tror jeg faktisk ikke du har så mye her å gjøre, dette er tross alt en side for folk som liker BMW ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW!

Det som er fett er Alpina, M-tech, Hartge, Ac S osv... Man må vite når nok er nok, og ikke sette på så mye at bilen ser ut som et jævla juletre...

Det værste jeg vet er den "The Fast And The Furoiuse" bølgen som jeg kaller den, hvor det plutselig har blitt kult å stappe mest mulig jall og drit på bilen, også stappe på masse klistremerker osv... Det ser helt forjævlig ut! :lecture:

Riskoker styling på BMW, Neitakk =;

00158.jpg

Og om du blir kvalm av den bilen der, så tror jeg faktisk ikke du har så mye her å gjøre, dette er tross alt en side for folk som liker BMW ;)

En liten ting, når du snakker om å stappe mest mulig jall og drit på bilen.

Europas råeste bil ble vel kåret for ikke så lenge siden, det var vel en e46 fra Norge. Da er vi tilbake til, hva er råeste? Det som alle har? eller det som ingen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting, når du snakker om å stappe mest mulig jall og drit på bilen.

Europas råeste bil ble vel kåret for ikke så lenge siden, det var vel en e46 fra Norge. Da er vi tilbake til, hva er råeste? Det som alle har? eller det som ingen har?

Jeg synes det er klart råest med litt "ulv i fåreskinn" altså at bilen ser nokså vanlig ut,(ikke helt seff) men går som FAEN! f.eks Alpina B10 Bi-Turbo, helt RÅ!!!!!!!!! bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina har vel kun hatt på en frontfanger å felger. så det er vel lite rått. legendarisk rått kanskje...

Nja... De har felger, spoiler, endel interiør, potter, skjørt, dashbord + at de fikser og tukler litt med motoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaja. Greit, respekterer Alpina i og med jeg elsker BMW orginal og tuned, men folk skal ikke kappe hode av personer som faktisk gjøre det litt bra. Bortsett fra fronten så er den bilen der faktisk litt stilig. Sjeldent tøff!

Første jeg tenkte når jeg så rumpa var: Chrysler Neon. Fronten likte jeg heller ikke veldig godt, men breddingen var fet ja ;)

Men med den breddningen tror jeg det blitt litt kulere om man hadde bygget den om til en coupe, selv om det blir veldig mye jobb da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med Alpinas konsept er den diskrete fremtoningen...en Alpina signaliserer at man nettopp ikke er gatens bølle...med f.eks en E34 B10 Bi-Turbo er man ganske enkelt hurtigst uten å gjøre et stort nummer ut av det...den er det som britene så sofistikert kaller et understatement...:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...