Aama_Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 fy F****... sjønner ikke at det går an å like noe slikt engang jeg da men, folk er tydelig vis endel forskjellige... mye tøffere med en senket strøøøøøøken BMW med originale fangere enn et romskip som er for overdrevet til å bruke i starwars... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! Det som er fett er Alpina, M-tech, Hartge, Ac S osv... Man må vite når nok er nok, og ikke sette på så mye at bilen ser ut som et jævla juletre... Det værste jeg vet er den "The Fast And The Furoiuse" bølgen som jeg kaller den, hvor det plutselig har blitt kult å stappe mest mulig jall og drit på bilen, også stappe på masse klistremerker osv... Det ser helt forjævlig ut! Riskoker styling på BMW, Neitakk Og om du blir kvalm av den bilen der, så tror jeg faktisk ikke du har så mye her å gjøre, dette er tross alt en side for folk som liker BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Likte ikkje fronten og baklyktene men ellers så var breddinga RÅ! Var ikkje lett å sjå at det var en e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kan dere som liker ikke prosjektet vise meg - HVA ER FETT? let me guess - fete 19" med kant, lepper foran og bak, m3 sideskjørter og fett lakk? Alt er så oppbrukt at jeg blir kvalm når jeg ser sånne BMW! Det som er fett er Alpina, M-tech, Hartge, Ac S osv... Man må vite når nok er nok, og ikke sette på så mye at bilen ser ut som et jævla juletre... Det værste jeg vet er den "The Fast And The Furoiuse" bølgen som jeg kaller den, hvor det plutselig har blitt kult å stappe mest mulig jall og drit på bilen, også stappe på masse klistremerker osv... Det ser helt forjævlig ut! Riskoker styling på BMW, Neitakk Og om du blir kvalm av den bilen der, så tror jeg faktisk ikke du har så mye her å gjøre, dette er tross alt en side for folk som liker BMW En liten ting, når du snakker om å stappe mest mulig jall og drit på bilen. Europas råeste bil ble vel kåret for ikke så lenge siden, det var vel en e46 fra Norge. Da er vi tilbake til, hva er råeste? Det som alle har? eller det som ingen har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 En liten ting, når du snakker om å stappe mest mulig jall og drit på bilen. Europas råeste bil ble vel kåret for ikke så lenge siden, det var vel en e46 fra Norge. Da er vi tilbake til, hva er råeste? Det som alle har? eller det som ingen har? Jeg synes det er klart råest med litt "ulv i fåreskinn" altså at bilen ser nokså vanlig ut,(ikke helt seff) men går som FAEN! f.eks Alpina B10 Bi-Turbo, helt RÅ!!!!!!!!! bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Da mener du motoren er rå.. ikke selve bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Da mener du motoren er rå.. ikke selve bilen... Joshda Om bilen ser ut som et juletre så er ikke bilen rå, men stygg Alpina kan virkelig det å style BMW synes jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Alpina har vel kun hatt på en frontfanger å felger. så det er vel lite rått. legendarisk rått kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Alpina har vel kun hatt på en frontfanger å felger. så det er vel lite rått. legendarisk rått kanskje... Nja... De har felger, spoiler, endel interiør, potter, skjørt, dashbord + at de fikser og tukler litt med motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hehe, jaja. Greit, respekterer Alpina i og med jeg elsker BMW orginal og tuned, men folk skal ikke kappe hode av personer som faktisk gjøre det litt bra. Bortsett fra fronten så er den bilen der faktisk litt stilig. Sjeldent tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hehe, jaja. Greit, respekterer Alpina i og med jeg elsker BMW orginal og tuned, men folk skal ikke kappe hode av personer som faktisk gjøre det litt bra. Bortsett fra fronten så er den bilen der faktisk litt stilig. Sjeldent tøff! Første jeg tenkte når jeg så rumpa var: Chrysler Neon. Fronten likte jeg heller ikke veldig godt, men breddingen var fet ja Men med den breddningen tror jeg det blitt litt kulere om man hadde bygget den om til en coupe, selv om det blir veldig mye jobb da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jepps, både jeg og du liker ombygging virker det som, og begge med forskjellig smak. Derfor er bil så sinnsykt DEILI!!! hehee.. Sove godt da, vet du koste deg ute idaG HHEHEE!! Molde Fotball Klubb <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Poenget med Alpinas konsept er den diskrete fremtoningen...en Alpina signaliserer at man nettopp ikke er gatens bølle...med f.eks en E34 B10 Bi-Turbo er man ganske enkelt hurtigst uten å gjøre et stort nummer ut av det...den er det som britene så sofistikert kaller et understatement... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ahhhh!!! Alpina var bra på 70 tallet, med det ultra rå stripene sine Men nå blir det bare nostalgi.. Alpina er mere som styling for Oldinger Ole har talt!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ahhhh!!! Alpina var bra på 70 tallet, med det ultra rå stripene sine Men nå blir det bare nostalgi.. Alpina er mere som styling for Oldinger Ole har talt!! hehe Ole vet ikke hva han snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå