Arimanni Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 det ser jo faen meg ut som ein riskoker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 skrekk og gru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Å herregud, er det mulig. Hva slags kålhue er det som har fått seg til å gjøre noe slikt Noe av det styggeste jeg har sett av "styling". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Dette var ikke pent, men beundrer arbeidet som blir lagt ned. Jeg sitter igjen med et spørsmål til slike biler og det er; Hva er det som gjør at dere som bileiere av slike biler MÅ bli sett/få oppmerksomhet? Ser nemlig det er flere som sier at den kommer til å vekke oppsikt etc. Jeg hadde sikkert også snudd med å sett etter bilen, men hadde samtidlig trekt litt på smilebåndet og ristet på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Dette var ikke pent, men beundrer arbeidet som blir lagt ned.Jeg sitter igjen med et spørsmål til slike biler og det er; Hva er det som gjør at dere som bileiere av slike biler MÅ bli sett/få oppmerksomhet? Ser nemlig det er flere som sier at den kommer til å vekke oppsikt etc. Jeg hadde sikkert også snudd med å sett etter bilen, men hadde samtidlig trekt litt på smilebåndet og ristet på hodet. Jeg ville ha gjort det samme...og hvorfor er det egentlig så viktig å få oppmerksomhet hele tiden ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Ser ikke ut som en bimmer lenger... Grusomt... Breddinga var nays, men fronten var fæl, og hekken så ut som en opel astra. Glad det ikke er min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Ok. Det er greit. Eg trenger pengene, så for 10.000kr, så kan du få bygge om bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 for 10k bygg bilen din selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Vist eg skal vera heilt ærlig, så var lakken tøff og veldig uvanleg, men ville ikkje hatt den på min egen bil, egner seg for utstilling... ingen komentar om resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Lakken var jo fet! Bra å ha Noe uten om det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Dette var ikke pent, men beundrer arbeidet som blir lagt ned.Jeg sitter igjen med et spørsmål til slike biler og det er; Hva er det som gjør at dere som bileiere av slike biler MÅ bli sett/få oppmerksomhet? Ser nemlig det er flere som sier at den kommer til å vekke oppsikt etc. Jeg hadde sikkert også snudd med å sett etter bilen, men hadde samtidlig trekt litt på smilebåndet og ristet på hodet. Jeg ville ha gjort det samme...og hvorfor er det egentlig så viktig å få oppmerksomhet hele tiden ? ... Oppmerksomhet er viktig for gutta boys. Må innrømme at det gjelder meg også. En skinnende og nypolert bil liker jeg å vise meg i. Mistrives faktisk når bilen er full av slaps, sand og annen drit. At noen ønsker å vise seg i form av "ekstrem" optikk er noe jeg mener må være tillatt, uansett merke. Og en E34 er jo ikke akkurat mangelvare og ett klenodium som behøver å fredes for litt oppsiktsvekkende kreativitet. Ville nok også trekt noe på smilebåndet, men ikke på nedverdigende måte. Ikke ett design jeg falt for selv, men uten orginaler ville vel livet blitt litt kjipt, eller........ Nå vet jeg heller ikke alderen på alle som kritiserer her, men det aner meg at de fleste er over The Fast and .... alderen. Som meg Kan hende den yngre garde er en bedre målgruppe. Mye spesielt som begynnner å trille rundt i gatene disse dager. Kommer nok aldri til å se meg i noe slikt, men jeg synes det er artig å se litt forskjellige biler. Kjedelig om alle hadde trillet rundt i E34, 60//40 senking, 18" hjul, hvite blinkers, grøftlys og en liten leppe. Men det er bare min mening, og smaken er som , heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmo Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 styggeste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 likte bilen jeg.rå stilig! men du burde døpe den i et annet navn! bmw e34 passer ikke helt inn ...er jo ikke noen bmw lenger... du har jo egentlig laget en helt ny bil:-) stå på...gleder meg til å se den ferdig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Bilen er snart ferdig. Kittet kommer til å koste 90000,- inkl montering og lakkering (kan være samme type lakkering, eller noe annet kult ) er også vinge på den der. mer bilder kommer. 1. Kan ombygges slik at du beholder orig lyktene foran og bak. 2. Må ha felger og dekk som man vil ha på bilen, da kan bilen breddes slik at bilen ser bra ut med utvalgte felger og dekk. 3. Panseret kan være uten scoop. PS: Dekk dim. på bilen vår foran er 265/35/18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Bare et lite spørsmål. Hvilken motor sitter/skal det sitte i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå