Gå til innhold

E34 bodykit

S2C
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var ikke pent, men beundrer arbeidet som blir lagt ned.

Jeg sitter igjen med et spørsmål til slike biler og det er; Hva er det som gjør at dere som bileiere av slike biler MÅ bli sett/få oppmerksomhet? Ser nemlig det er flere som sier at den kommer til å vekke oppsikt etc. :roll:

Jeg hadde sikkert også snudd med å sett etter bilen, men hadde samtidlig trekt litt på smilebåndet og ristet på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen med et spørsmål til slike biler og det er; Hva er det som gjør at dere som bileiere av slike biler MÅ bli sett/få oppmerksomhet? Ser nemlig det er flere som sier at den kommer til å vekke oppsikt etc. :roll:

Jeg hadde sikkert også snudd med å sett etter bilen, men hadde samtidlig trekt litt på smilebåndet og ristet på hodet.

Jeg ville ha gjort det samme...og hvorfor er det egentlig så viktig å få oppmerksomhet hele tiden ? ... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gjort det samme...og hvorfor er det egentlig så viktig å få oppmerksomhet hele tiden ? ... :?

Oppmerksomhet er viktig for gutta boys. Må innrømme at det gjelder meg også. En skinnende og nypolert bil liker jeg å vise meg i. Mistrives faktisk når bilen er full av slaps, sand og annen drit.

At noen ønsker å vise seg i form av "ekstrem" optikk er noe jeg mener må være tillatt, uansett merke. Og en E34 er jo ikke akkurat mangelvare og ett klenodium som behøver å fredes for litt oppsiktsvekkende kreativitet.

Ville nok også trekt noe på smilebåndet, men ikke på nedverdigende måte. Ikke ett design jeg falt for selv, men uten orginaler ville vel livet blitt litt kjipt, eller........

Nå vet jeg heller ikke alderen på alle som kritiserer her, men det aner meg at de fleste er over The Fast and .... alderen. Som meg :(

Kan hende den yngre garde er en bedre målgruppe. Mye spesielt som begynnner å trille rundt i gatene disse dager.

Kommer nok aldri til å se meg i noe slikt, men jeg synes det er artig å se litt forskjellige biler. Kjedelig om alle hadde trillet rundt i E34, 60//40 senking, 18" hjul, hvite blinkers, grøftlys og en liten leppe.

Men det er bare min mening, og smaken er som :rompe: , heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er snart ferdig. Kittet kommer til å koste 90000,- inkl montering og lakkering (kan være samme type lakkering, eller noe annet kult :) ) er også vinge på den der. mer bilder kommer.

1. Kan ombygges slik at du beholder orig lyktene foran og bak.

2. Må ha felger og dekk som man vil ha på bilen, da kan bilen breddes slik at bilen ser bra ut med utvalgte felger og dekk.

3. Panseret kan være uten scoop.

PS: Dekk dim. på bilen vår foran er 265/35/18" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...