SteffenM2 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Kjøp ho en pocketbike.. haha.. det får jeg til jul.. Jippii!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Dama mi har bursdag nå den 3. November... å bursdag og jul er ganske likt, jeg kjøpte hun noe snertent under-tøy.Håper det faller i smak, er enig at smykker er litt brukt opp det er forbeholdt brylupsdager ol. men jeg trenger også noen tips, har vurdert gave-kort på aroma terapi, det er jo nydelig ...legg ut bilder så kan forum avgjere om det var vellykka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har sikkert kjøpt mesteparten av det undertøyet kona har, så det har jeg ingen problem med. (har heile roen på dette me A B C D D2 osv. cup)Ellers som nevnt tidligere ; har du ca en 1/2m men silkebånd, å du kan knytte en sløyfe, så er det utrolig hvor mye det kan glede D2 cup? såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Tåmi kan sakene sine Angående den slikesløyfen. Det er ikke så dum ide. Bruk deg selv som gave. Å pakke seg selv inn er vel ikke så lett, men du kan ta på deg håndjern og knyt ei fin rød silkesløyfe rundt det ene håndleddet. Legg deg under juletreet, og håp at du ikke stikker deg på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 hehe nå blei til og meg litt engasjert men ellers så veit eg det at dama mi blir veldig glad for bilderammer eller noe som ikkje trenger og vere så dyrt, bare ett eller annet som du veit betyr mye for den personen. feks så smeltet dama når eg kjøpte bsb biletter til ho og betalte flyet til oslo, eg blei med for ho ville ikkje reise aleine. nå blir dette vanskelig og få til som julegave, men det gjelder og vere kreativ, er ikkje altid det dyreste som er best det er min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 x'n min jubla i 3-4mnd når hu fikk 2ukers thailand tur med han nyyydelige kjærsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tåmi kan tingene sine ja hehe... Mannen min fyller jo året 2 desember, så fyller far min den 13 desember, og SÅ er det jul!! Aner ikke hvordan det skal gå i boks uten jobb Vil helst ikke tenke på det.. men presang til dama...hmmm Er det ingenting hun ønsker seg da? Viss ikke så slår det altid bra an med en time med aromaterapy/neglefix! Altid kjekt med sånnt velvære greier!! Og ta henne med ut på en bedre middag Dessuten...ta deg en tur på bodyshop!!Be damene der hjelpe deg med å plukke ut en fin liten samling av velvære produkter, DEN slå ikke feil! Sånne presanger er noe av det kjekkeste vi kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 det er dårlig med negle-salonger her på landet,men bodyshop ide`en din var god men undertøy da? er det en vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 det er dårlig med negle-salonger her på landet,men bodyshop ide`en din var god men undertøy da? er det en vinner? Viss du vet riktig størrelse...og vet hva hun liker DA er det en vinner..så du bør være ganske sikker i din sak for å skåre på den Feks viss hun altid bruker push-up, og du kommer med en uten, så har du dummet deg ut hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Prøv å ta et bilde av deg og dama, kjøp ei fin ramme. Kanskje et bilde i sort og hvit...? Pakk d inn i fint papir og sikebånd, skriv et julekort der d står at du er veldig glad i henne! Da tror jeg at jeg hadde smelta i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 takk for mangen gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Men la oss snu d litt, Aner ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten... Hva ønsker dere gutter til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Div verktøy er alltid en slager, ellers så er det deilig for oss også med noen timer på spa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det er i alle fall ingen grunn til å kjøpe dyr kosmetikk til pene piker/kvinner hvis man skal tro et nytt forskningsprosjekt fra St. Andrews Universitet i England... http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3359652/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Så da må man først finne ut om kjæresten er pen? Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå