Gå til innhold

OT : Julegavetips?

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama mi har bursdag nå den 3. November... å bursdag og jul er ganske likt, jeg kjøpte hun noe snertent under-tøy.

Håper det faller i smak, er enig at smykker er litt brukt opp det er forbeholdt brylupsdager ol.

men jeg trenger også noen tips, har vurdert gave-kort på aroma terapi, det er jo nydelig

...legg ut bilder så kan forum avgjere om det var vellykka! :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert kjøpt mesteparten av det undertøyet kona har, så det har jeg ingen problem med. (har heile roen på dette me A B C D D2 osv. cup)

Ellers som nevnt tidligere ; har du ca en 1/2m men silkebånd, å du kan knytte en sløyfe, så er det utrolig hvor mye det kan glede 8)

D2 cup? såpass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåmi kan sakene sine :lol:

Angående den slikesløyfen. Det er ikke så dum ide. Bruk deg selv som gave. Å pakke seg selv inn er vel ikke så lett, men du kan ta på deg håndjern og knyt ei fin rød silkesløyfe rundt det ene håndleddet. Legg deg under juletreet, og håp at du ikke stikker deg på noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nå blei til og meg litt engasjert :wink:

men ellers så veit eg det at dama mi blir veldig glad for bilderammer eller noe som ikkje trenger og vere så dyrt, bare ett eller annet som du veit betyr mye for den personen.

feks så smeltet dama når eg kjøpte bsb biletter til ho og betalte flyet til oslo, eg blei med for ho ville ikkje reise aleine. nå blir dette vanskelig og få til som julegave, men det gjelder og vere kreativ, er ikkje altid det dyreste som er best det er min erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåmi kan tingene sine ja ;) hehe...

Mannen min fyller jo året 2 desember, så fyller far min den 13 desember, og SÅ er det jul!! Aner ikke hvordan det skal gå i boks uten jobb :P

Vil helst ikke tenke på det.. men presang til dama...hmmm

Er det ingenting hun ønsker seg da? Viss ikke så slår det altid bra an med en time med aromaterapy/neglefix! Altid kjekt med sånnt velvære greier!!

Og ta henne med ut på en bedre middag ;)

Dessuten...ta deg en tur på bodyshop!!Be damene der hjelpe deg med å plukke ut en fin liten samling av velvære produkter, DEN slå ikke feil! Sånne presanger er noe av det kjekkeste vi kan få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dårlig med negle-salonger her på landet,men bodyshop ide`en din var god :)

men undertøy da? er det en vinner?

Viss du vet riktig størrelse...og vet hva hun liker ;) DA er det en vinner..så du bør være ganske sikker i din sak for å skåre på den ;)

Feks viss hun altid bruker push-up, og du kommer med en uten, så har du dummet deg ut :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta et bilde av deg og dama, kjøp ei fin ramme.

Kanskje et bilde i sort og hvit...?

Pakk d inn i fint papir og sikebånd, skriv et julekort der d står at du er veldig glad i henne!

Da tror jeg at jeg hadde smelta i allefall... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...