ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Hvis du hadde lest gjennom tråden på forhånd så hadde du kansje sett at det ikke var seriøst ment I Ville Vesten så skyt me først og spør etter på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Pen bil, syns dette er en fin familie vogn Du kunne ikke valgt en bedre farge, fineste fargen som denne bilen leveres i Pent stylet. Er vel med i vwaudiclub du vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 gratulerer så mye. meget pen bil. sponsoren min har en caddy med samme motor. han chiptrimma den til 156hk:) bilen ble meget pen med lakk helt ned:D gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Pen bil, syns dette er en fin familie vogn Du kunne ikke valgt en bedre farge, fineste fargen som denne bilen leveres i Pent stylet. Er vel med i vwaudiclub du vel?? Jepp, liker også fagen godt. Er medlem både i BMWCCN og VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg. Du trenger ikke forklare deg hvorfor du ikke kjører BMW i dag, skjønner deg godt jeg! Fin bil, fint stylet, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Grattis Tommy. Endelig nybilen i tunet. Ble lekkert det ja. Nå må du bare få med deg Joachim på en photoshoot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Gratulerer med ny bil. Pen og praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 men ikkje mykje sler logoen til Audi Det at det står Quattro speilvendt i grillen på de "gode gamle" Audi'ene er en av de tøffere tingene de har funnet på fra det merket sin side. EDIT: Flott bil forresten......... Faren til en kompis kjøpte demo-bilen til Møller Vest. Den er ganske tøff den og, men kjedelig grå. Den fargen der er den tøffeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg. 50% rabatt på deler? wow.. Og fortsatt tjener de penger vel? Hva jobber du som der egentlig? Delesalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg. 50% rabatt på deler? wow.. Og fortsatt tjener de penger vel? Hva jobber du som der egentlig? Delesalg? Jobber med klargjøring på nybil (montering av hansfree, hengerfester, ryggesensor, radio/cd/navigasjon, alarm, varmepakker osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Grattis med familievogn. Liker dem ikke(familiebiler generelt), men den der var jo litt stilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Litt for feil bil for meg, men ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Fet bil! Liten motor da , men ellers konge . Hvordan fungerer aut dekktrykksovervåkning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Fet bil! Liten motor da , men ellers konge . 0-100 tror jeg kanskje han kjører fortere enn deg på en god dag (i oppoverbakke)... Absolutt en kjempe familie(bruks)bil. Solid og brukervennlig bil som har 105 spreke hester! Drivstoff vet ikke bilen hva er en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå