Gå til innhold

Prøver igjen...........Min nye VW Touran

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det..

Hvis du hadde lest gjennom tråden på forhånd så hadde du kansje sett at det ikke var seriøst ment :?

I Ville Vesten så skyt me først og spør etter på!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det..

Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt 7 BMW'er, men slik som dagligsituasjonen min er, så trengte jeg en bil i denne klassen, å ettersom jeg jobber hos en VW forhandler, å får 10% rabatt på nybil, å inntil 50% rabatt på deler/utstyr, så var ikke dette et så vanskelig valg.

:-) Du trenger ikke forklare deg hvorfor du ikke kjører BMW i dag, skjønner deg godt jeg!

Fin bil, fint stylet, grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ikkje mykje sler logoen til Audi

Det at det står Quattro speilvendt i grillen på de "gode gamle" Audi'ene er en av de tøffere tingene de har funnet på fra det merket sin side.

EDIT: Flott bil forresten......... Faren til en kompis kjøpte demo-bilen til Møller Vest. Den er ganske tøff den og, men kjedelig grå. Den fargen der er den tøffeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% rabatt på deler? wow.. Og fortsatt tjener de penger vel?

Hva jobber du som der egentlig? Delesalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% rabatt på deler? wow.. Og fortsatt tjener de penger vel?

Hva jobber du som der egentlig? Delesalg?

Jobber med klargjøring på nybil (montering av hansfree, hengerfester, ryggesensor, radio/cd/navigasjon, alarm, varmepakker osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil! :) Liten motor da :( , men ellers konge :) .

0-100 tror jeg kanskje han kjører fortere enn deg på en god dag (i oppoverbakke)...:wink:

Absolutt en kjempe familie(bruks)bil. Solid og brukervennlig bil som har 105 spreke hester! Drivstoff vet ikke bilen hva er en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...